Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ankarada iyi bir psikiyatri uzmanı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Ankarada iyi bir psikiyatri uzmanı

    Arkadaşlar alanında uzman bilgili ilgili bir doktorum arıyorum. Yalnız daha önce doktorlara gittim bana alanında en iyilerinden lazım para şuan en son düşündüğüm şey saygılarımla

  • #2
    Doç.dr.Haldun Soygür'ü tavsiye ederim.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: entüisyonist View Post
      Arkadaşlar alanında uzman bilgili ilgili bir doktorum arıyorum. Yalnız daha önce doktorlara gittim bana alanında en iyilerinden lazım para şuan en son düşündüğüm şey saygılarımla
      şikayetiniz nedir?

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: delidumrul View Post

        şikayetiniz nedir?
        Anksiyete bozukluğu cok hafif obseslerde var. Kaygı durumum şuan baya bi fazla malesef acil bir doktora ihtiyacım var ilaç alıyorum ama durum pek iyi değil

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: entüisyonist View Post

          Anksiyete bozukluğu cok hafif obseslerde var. Kaygı durumum şuan baya bi fazla malesef acil bir doktora ihtiyacım var ilaç alıyorum ama durum pek iyi değil
          valla bence direk bir eğitim araştirma ya da tıp fakültesine başvurun. ben şahsen atatürk eğitim araştirmaya gidiyorum, memnunum. doktorum da çağlar soykan. aynı yerde mustafa uğurlu'nun da methini duydum.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: delidumrul View Post

            valla bence direk bir eğitim araştirma ya da tıp fakültesine başvurun. ben şahsen atatürk eğitim araştirmaya gidiyorum, memnunum. doktorum da çağlar soykan. aynı yerde mustafa uğurlu'nun da methini duydum.
            Hocam prensiplerimden dolayı ben kendi adıma herhangi bir giriş yapmiyorum gelecekteki mesleki hayatımı engelleyrcrgini düşünüyorum. Hastanelere gittigimde annemide aliyorum yanima onun adına giriş yaptırıyoruz atatürk eğitim araştırmaya gittim ama psikiyatri ye gitmedim suan biraz daha uzman birine ihtiyacım vsr özel muayene daha iyi olur suan

            Yorum


            • #7
              oteki kaygilarinizi anliyorum ama ataturk hastanesi doktorlarinin uzmanliklarindan endiselenmenize gerek yok. ozel muayenehane doktoru daha uzmandir diye bir kaide kesinlikle yok. bilakis ozel sektor hasta suistimaline daha acik bir kurum. 15 senelik deneyimlerime dayanarak soyluyorum.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: delidumrul View Post
                oteki kaygilarinizi anliyorum ama ataturk hastanesi doktorlarinin uzmanliklarindan endiselenmenize gerek yok. ozel muayenehane doktoru daha uzmandir diye bir kaide kesinlikle yok. bilakis ozel sektor hasta suistimaline daha acik bir kurum. 15 senelik deneyimlerime dayanarak soyluyorum.
                Yok hocam atatürk eğitim araştırma iyi bir hastane ben bizzat gittim 2-3 defa şuan annemi de alıp gitmem gerekecek oraya uzak geliyor birde orada sıra işleri felan belki uzun vadede orayı düşünebilirim ama. ;Ben gidip kendi adıma giriş yaptırırsam sıkıntılı bir durum oluyor. Burası türkiye herkese bir kulp takma peşindeler. Amerikada felan olsak hiç çekinmem hala çekinmiyorumda yani başkaları sgk devlet bilmese daha iyi diyorum. İyi doktorlar vardır kesinlikle. üniversite hastanesine gidiyordum. Oradada asistanlar ile görüşüyordumda orada olmadı bne üstteki arkadaşın verdiği doktora gideceğim sanırım. Birazda acelemiz var . Cevaplarınız için teşekkürler

                Yorum


                • #9
                  Prof. Dr. Oğuz Berksun

                  Yorum


                  • #10
                    Arkadaşlar dini konularda da sorun yaşıyorum islam dinine hakim bir psikiyatri olursa hem bu alanında eğitimli hem benim bazı sorularıma daha iyi cevap verebilir diye düşünüyorum

                    Yorum


                    • #11
                      doç. abdülkadir paşaoğlu

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: ggüneş View Post
                        doç. abdülkadir paşaoğlu
                        güneş hanım ilginiz için teşekkür ederim abdülkadir paşaoğlunu bulamadım

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X