Merhaba ben 1.5 senelik evliyim.eşimle ayrılma kararı aldık.sebebi eşimin ailesinin sürekli yakınlarında oturmak zorunda oldugumuzu söylemesi ve eşimin eski hayatından çevresinden,arkadaşlarından kopmak istememesi.kaynanam normal bir kadın değil baya eski kafa evinde hiç bir iş yapmaz herşeyi gelinlerinden kızlarından bekler.onlara gittiğimizde mutlaka bana emel mutfakta yemek falan yap der.onların evini temizlemediğim için 2 3 defa eşime beni şikayet ettiğide olmuştur.kısacası eşimde bir gün olsun bana sen haklısın demedi hiç bir zaman onu yanımda hissetmedim.şimdi bana gidip annemlerin orda oturmak zorundayız ben ordan kopamıyorum dedi.ben üniversite mezunuyum eşim lise zaten son zamanlarda tamamen ayrı görüşlere sahip oldugumuzun farkındayım.ben daha modern bir hayat yaşamak istiyorum eşim ise akşamları kahveye gitmek,arkadaşlarıyla vakit geçirmek istiyor.şu sıralar moralim çok bozuk desteğe ihtiyacım var.