Onun adı dosttu... parçaydı bedende...canda nefesti...kardeşti o
adı anılınca tebessümdü...mutluluğu paylaşmaktı...umutsuzluğa savaş açmaktı...göğüs germekti dertlere...el ele olmaktı...aradaki saatlerce mesafeyi bitirip anı yaşamaktı...yüzünü görmeden güvenmekti...fakirliğe tek zenginlikti...yerine kimse konulamayan boşluğu dolmayandı...daha nasıl anlatılır kiiiiiiiiiiiiiiiiiii...onun adı CAN dı...
(((((((((((((((((((((((( E & N )))))))))))))))))))))))))))
