Bir gün herşey güzel olacak demişti ve gitmişti...tüm umutsuzluklarımı onun "bir gün herşey güzel olacak" sözüne bağlamıştım nasıl inanabilirdim hergünüm kötüye giderken herseyin iyi olabileceğine ???

Onun adı dosttu... parçaydı bedende...canda nefesti...kardeşti o adı anılınca tebessümdü...mutluluğu paylaşmaktı...umutsuzluğa savaş açmaktı...göğüs germekti dertlere...el ele olmaktı...aradaki saatlerce mesafeyi bitirip anı yaşamaktı...yüzünü görmeden güvenmekti...fakirliğe tek zenginlikti...yerine kimse konulamayan boşluğu dolmayandı...daha nasıl anlatılır kiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
onun adı CAN dı...


(((((((((((((((((((((((( E & N )))))))))))))))))))))))))))