Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Adli Tıp ?
Collapse
X
Collapse
-
Adli Tıp ?
arkadaslar öncelıkle mrb. ben lise son sınıf ögrencısıyım ve bu yıl ygs ve lys gibi çok önemli sınavlara girecegim. bu sınavlara yeterınce calısmam ve hedef belirlemem için meslek secmem gerekiyor. bu aralar adli tıp uzmanlıgı secmeyı düsünüyorum sizin düsüncelerinizi alabilir miyim? adli tıp uzmanlıgının iyi ve kötü tarafları neler ? şimdiden tesekkurlerEtiketler: Yok
You must be logged in to post a comment.
