Arkadaslar ilginizi ceker diye dusundum. Bende bir okbliyim isvecte yasiyorum bu hastaliktan cok cekiyorum. O yuzden cok okuyor ve arastiriyorum. Isvecli bir profesörun yaptigi arastirmayi okudum gercekten ilgincti. Bu adam 50 sene önceki okb li hastalarini simdi tekrar arayak bulmus ve hastaligin ilerleyisi hakkainda röpörtaj yapmis. Röportaja bakilirsa sonuclar gercekten umut verici zamanla bu hastalik tam duzelmiyor ama etkisi azaliyor. Yada insan bunula yasamayi ögreniyor. Turkcem umarim iyidir.. Arastirmanin linki burda google tranlate kullanarak okuyabilirsiniz...Saygilarimla
http://www.lakartidningen.se/engine.php?articleId=12382
http://www.lakartidningen.se/engine.php?articleId=12382
