Giriş Yap yada Kaydol
Log in with
Facebook
Sadece başlıkları ara
Sadece Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor da ara
Ara
Gelişmiş Arama
Forums
Bloglar
Makaleler
Gruplar
Psikopatoloji
Genel Psikoloji
Gelisim Psikolojisi
Sosyal Psikoloji
Bilişsel Psikoloji
Ereğli Cogito Danışmanlık
Son Mesajlar
Üyeler
Çevrimiçi Olanlar
Rehberlik
Psikoloji Forumu
Bugünkü Mesajlar
Calendar
Psikoloji Portalı 20 Yaşında
Ana Sayfa
Forum
Genel Konular
Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor
Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen
kayıt olun
. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için
SSS
bölümümüzü ziyaret edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
mantin
Collapse
X
Collapse
Gönderiler
SON FAALİYETLER
Ara
Sayfa
/
1
Filtrele
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Geçen Hafta
Geçen Ay
Göster
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Fotoğraflar
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Önceki
template
Sonraki
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#1
mantin
25-06-2015, 10:49 AM
möstön binpen sintin mistin fişmin kundin muldin fudin........
lonemann
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
229
Share
Tweet
#2
25-06-2015, 11:01 AM
Hangi dilden lan bu ?
Sen mi uydurdun
Yorum
Gönder
İptal
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#3
25-06-2015, 11:04 AM
dünd,n cündin fün moğrir fiğvun tumgin çurpin
Yorum
Gönder
İptal
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#4
25-06-2015, 11:05 AM
pesavvilla minduşindi mağbiru si
)))
Yorum
Gönder
İptal
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#5
25-06-2015, 01:26 PM
Orjinal yazı sahibi:
lonemann
View Post
Hangi dilden lan bu ?
Sen mi uydurdun
aaay sen bilmiyor musun bu dili kııızzz.
Yorum
Gönder
İptal
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#6
25-06-2015, 02:11 PM
vontemilin mintalinka endibis vilakompenan
şinta vişti
Yorum
Gönder
İptal
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#7
25-06-2015, 02:13 PM
elf dilini ilk kez duyuyorum.
ataklara yakın yeni bir dil oluşturmaya başlıyorum yazıyorum böyle, zevkli de oluyor. sonu gelse fena olmayacak.
Yorum
Gönder
İptal
çağla12
Banlandı
Katılım:
May 2015
Gönderiler:
734
Share
Tweet
#8
25-06-2015, 02:28 PM
artık hastane de değil evde atlatıyorum. gece gündüz 2 gün uyursam geçiyor atak
Yorum
Gönder
İptal
Önceki
template
Sonraki
İşleniyor...
Evet
Hayır
Tamam
Tamam
İptal
X
Yorum