17 yaşındayım ve anormal olduğumu düşünüyorum çocukluğumdan beri biraz içe kapanık biriyim
ve diğerleri gibi değilim hiç kız arkadaşım olmadı arkadaş ortamına neredeyse hiç girmedim artık girmek istiyorum ama geçmişte bazı tıravmalar yaşadım dışlandım biriyle kavga ettim ve okuldan atıldım bunlar sürekli aklıma geliyor ve artık paranoyak olmaya başladım herkesten herşeyden
şüpheleniyorum kalabalıkta herkes arkamdan bana gülüyormuş gibi hissediyorum biri espri yapıyo ve beni aşağılamak için yaptığını düşünüyorum ve en kötüsü asla diğer insanlar gibi olamıycam iyileşemiycem ve aklımı kaçırıcam diye çok korkuyorum bende herkes gibi normal olmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım
ve diğerleri gibi değilim hiç kız arkadaşım olmadı arkadaş ortamına neredeyse hiç girmedim artık girmek istiyorum ama geçmişte bazı tıravmalar yaşadım dışlandım biriyle kavga ettim ve okuldan atıldım bunlar sürekli aklıma geliyor ve artık paranoyak olmaya başladım herkesten herşeyden
şüpheleniyorum kalabalıkta herkes arkamdan bana gülüyormuş gibi hissediyorum biri espri yapıyo ve beni aşağılamak için yaptığını düşünüyorum ve en kötüsü asla diğer insanlar gibi olamıycam iyileşemiycem ve aklımı kaçırıcam diye çok korkuyorum bende herkes gibi normal olmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım
