arkadaslar uzun süredir yoğun kulak çınlaması, gözümde ufak ufak ucusan cisimler özellikle karanlıkta milyonlarca olabilen şeylerden şikayetciydim.hastaligin ismini buldum hastalık degilde bir sendrom. bazi kisilerde dogustan, bazillarinda madde kullanımından sonra oluyor. bende maddeden oldu. hatırlarsınız belki sürekli konu açardım karanlıkta halisülasyon görüyorum diye. arastırdım hastalıgı buldum bu hastalıgı yasayan binlerce insan varmış. sevindim. ama bi andada üzüldüm çünkü hastalıgın tedavisi yokmuş ve doktorlar hala araştırma yapıyormuş tedavi için şu an gerekli araştırma için para toplanıyormuş. ayrıca anksiyete deperzonlizasyon panik atak falan bu hastaligi tetikliyor basiniza gelebilir..anksiyete falan ne varsa kurtuldum bir tek bu kaldı bundada tedaviyi beklicez artik.
bu linkten bi göz atabilirsiniz bu sendromla ilgili;
http://static-135-131-92-77.sadeceho...9956810/tm.htm
bu linkten bi göz atabilirsiniz bu sendromla ilgili;
http://static-135-131-92-77.sadeceho...9956810/tm.htm
