Duyuru

Collapse
No announcement yet.

eşcinsellik korkusu

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • eşcinsellik korkusu

    hepinize merhaba.
    Bende 1 yildan beridir devam eden bir korku var içimde hala daha atabilmiş değilim.
    Konuyu özet geçmek gerekirse eşcinsel miyim korkusudur.
    ilk başladığı günler yani geçen yıl bu zamanlar kafayı yiyecek gibi oluyodum. korkumdan namaza başladım evde ilahi dinler sürekli allaha yalvarırdım allahim bunu benden al diye fakat bunun yanında masturbasyon yaparken makatıma cisimler sokardim ve sonrasında bu bana pişmanlık verirdi hani ne yaptın oğlum sen diye aniden bedenimi birisi ele geçiriyor ve sonra serbest birakiyo gibo oluyodu özellikle , ama makattan asla zevk almadım sanki psikolojik zevk aliyo gibiydim. tabii o zamanlar hiç arkadaşim olmadigi için evden çikmiyordum. allaha şükür şimdi çok daha iyiyim eskisigibi korku öfke kaygi umutsuzluk gibi takintilarim yok , ama hala daha devam ediyor bu eşcinsellik korkusu ama artik kafama takmıyorum sanki derinlerde bi yerde ben erkek olduğumu garantilemiş gibiyim rahatım yani ama yenmeye çok yakınim ama elimi uzatamiyor gibiyim
    bu süre zarfında sevgililerim oldu ama hoşlantidan öteye geçmedi şuan , 1 yıldir araştiriyorum bunu testesteron hormonunun düşmuş olabilecegini düşünüyorum , hani sitelerde sürekli kiyaslama yapiyorum bendr bu yok ben eşcinsel değilim bende buda yok eßcinsel degilim diyorum. Hiç bor şekilde eşcinsel sitelere girmiyorum aklimdan bile geçmiyor yada biriyle buluşmadim anlatmadim derdimi de yada yoldan geçen erkege bakmiyorum kizada bakmiyorum ama ikiside ilgimi çekmiyor sanki hepsi insan gibi cinsiyet ayrimi yokmuş gibi Ayrica bir kizla cinsel ilişkiye girmedim hala daha bunun etkisi olabilir mi arkadaşlar ? Cevaplariniz için teşekkurler
    Last edited by Bayrakalp; 19-03-2015, 02:59 AM.
İşleniyor...
X