merhaba;
ben atipik psikotik bozukluk ve sosyal fobi tanısıyla 2 mayıs 2007'den beri tedavi görmekteyim.risperdal 4mg ve efexor 75mg kullanıyorum.sağlık...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Arama Sonuçları
Collapse
1 sonuç 0.0022 saniyede listelendi.
Anahtar Kelime
Üyeler
Etiketler
-
Popüler etiket listesinden de seçebilirsiniz.
-
tyler_d adlı üyemiz Atipik psikotik bozukluk ve askerlik konusunu başlattıForum: Şizofrenik BozuklukAtipik psikotik bozukluk ve askerlik
- 22 posts
