Bir yaz akşamından yada kışın en soğuk sabahından sessizliği akıtan olaydır intihar. Nefes almak, yada rüzgarı dinlemek gibi birşey bu... Hepimizin aklından en az bir kere geçmiştir Tanrı ile boy ölçüşmek, onu kıskanmak."Bütün günahların nedeni bu değil mi zaten" İstemsizce başlamıştır hayat evet, ama isteğince bitirmek en umulmaz anda.

Herşeyin ötesinde geriye kalanlara en unutlmaz cümleyi bırakma işidir intihar.En unutulmaz repliği, sahneyi, acıyı...

ha unutmadan intiharın en kansız biçimi vardır bi de...

Başkasını öldürerek intihar etmektir o da..