Orjinal yazı sahibi: AND
ne arkadaş olmak istiyorum
ne büsbütün yalnız kalmak istiyorum
çünkü ben zıddım işte herkese
herşeye zıt gidiyorum
kimseye hiçbir normale uymuyorum
sığmıyorum hiçbir kalıba
herşeyi aşırı uçlarda yaşıyorum...