Evime geldim sonunda,düzeltmeye başlıyorum bazı şeyleri,ihtiyacım olan öğütü bana verdiği için kafii sana teşekkür ediyorum
ellerinden öpsem yeridir canımsın..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
kafiii seni çok seviyorum
Collapse
X
Collapse
-
kafiii seni çok seviyorum
Etiketler: Yok
-
#1coffee commented12-12-2012, 09:07 PMEditing a commentNe diyim bilemedim ki,çok sevindim senin için.Canım ben bir şey yapmadım,hepsi senin cesaretin ve düzeltmeye istekli oluşundan.Ortada güzel bir şey varsa bu senin sayende ,benim değil
You must be logged in to post a comment. -
