tanımadığım bir insan için üzüldüğüme inanamıyorum üstelik ortada hiç bir şey yokken eminim bloğumu okuyacaksın ifşa etmek istemiyorum seni ama yanlış anladın,üstelik bu hareketinden sonra istesen de sana tek kelime yazmam ....