Veee aklıma gelen başıma geldiii. Evlenmiş.
aylar önce +sendromu adında bi başlık açmıştım. çoook sevıyordum bi an karşıma başkası cıktı onu unutur gıbı oldum olmıycak şeyi bekleme kızım dedım kendı kendıme. hayatıma baktım. birgün konustuk, dedi ''ben artık gidiyorum, memleketıme tayinimi istedim''..İçim cız etti gözyasım sel oldu, iki gün boyunca duvarlar üstüme geldi canım acıdı,bu acı tarif edilemez. sevgilim de var iyi de bi insan ama baskası ıcın aglıyorum, ayrılalım dedım anlattım durumu cok zor oldu.. bıraz ara verdık ama hayatımın en zor ıkı gunuydu galıba. ''aglıyorum'' dedım ''aglama'' dedi, görusecektık görüsmek ıstemedı. onu hıc goremedım gitti.
benım yasımda bi kızla cıkıyordu ayrılmıs, aradan az bi zaman gectı adam evlenmiş, eskısı gibi içim acımadı onun fotograflarına bakarken ıcım gidiyor ama nasip kısmet. o mutlu oldugu ıcın bende mutluyum hayatıma bakıyorum, hıc kımseyı onun kadar sevemıcem galıba.
Kısacası ''ne göze alabildim ne gözümü alabildim''