mrb arkadaşlar obesesif ve panik var bu takıntılar sürekli değişiyor son 3 aydır dine çok yöneldim arada sırada alkol alıyordum tövbe ettim bırakdım her gece dua ediyorum.çare aramaya çalışıyorum günah sevab kısmına çok takılıyorum aşırı derecede şuanda sıkıntı stres var günahlardan dolayı yargılanıyorum dye düşünceler geliyor din ile ilgili sevmediğim düşünceler geliyor tövbe tövbe diyorum içimden kafam dolu sürekli deli olma düşüncesi odaklananama dikkat eksikliği oluyor en ufak şeylere takılıyorum benim gibi düşünen varmı lustral 50mg kullanıyorum bu okb başa hastalık belirtilerimi sizce