Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bu bir şizofreni belirtisimidir?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • bu bir şizofreni belirtisimidir?

    bende anksiyete bozukluğu var yaklaşık 2 aydır ara ara burnuma pis tuvalet kokusu gibi bir koku geliyor mekan değiştirsemde ara ara oluyor bu çevremdekilere sorduğumda bir tek ben hissediyorum acaba bu bir şizofreni belirtisimidir?25 yaşında bayanım bu yaşta durup dururken şizofreni başlayabilir mi tek bir belirtiyle çok fazla takmış durumdayım umarım cevaplarınızla beni bilgilendirirsiniz.

  • #2
    bu bir şizofreni belirtisi değildir. kokusal halüsinasyon olabilir ama halüsinasyonlar sadece şizofrenlerde olmaz.
    şizofrenlerde genellikle işitsel halüsinasyon olur.
    emin olmak için bir doktora başvurun.
    bunu bu kadar kafaya taktığınıza göre sizin obsesif kompulsif olma ihtimaliniz var.

    Yorum


    • #3
      anksyte bozukluklrında halsnsyon kısa surede gelısen skntı drumlrında ortya ckblır ynde uzmn bırıne bu drumu en ykın zamnda bnce dansmlısınz

      Yorum


      • #4
        Selam canım oncelıkle gecmıs olsun.anksıyete bozuklugu teshısın doktor tarafından mı kondu bır fıkrım yok ama sizofreni teshısını koymak cok kolay degıl.şizofrenı 1 belırtıyle konulacak bır rahatsızlık degıl.bu konuda suphen varsa eger doktoruna tekrar basvur ve sıkıntılarını dıle getır.farklı sekıllerde konusmalar gectıgındede anlasılacaktır boyle bır durum osz konusuysa...tekrar gecmıs olsun
        Melike Deniz:79:

        Yorum


        • #5
          bütün psikolojik ve fizyolojik hastlıkların beyinde yaşandığı karmaşık duygular çerçevesinde kaybolan hayatların can çekişdiği yada belki nedenlerle dolu ne olduğu belirsiz değişik yaşam felsefelerine bağlı yada bağımsız karambollerle çevrili bir yaşam tarzı şizofreni yada hiçbiri.

          Yorum


          • #6
            bence şizofren değilsin genede bir uzmana danış

            Yorum


            • #7
              sadece koku almakla sizofren oldugu soylenemez ki bi insanin. bazi doktorlar sizofreni olsa bile hasta anlayamio, cok kolay bisey degilmis teshisi. ve seviyeleri de var bu hastaligin. test falan yapiolar onlari yap, bende en kisa zmanda yaptircam ama sizofreniden degil :o
              Damnant quod non intelligunt. (Anlamadiklari seyleri kinarlar)

              Yorum

              İşleniyor...
              X