arkadaşlar istanbulda guzel bir yerde bulusma duzenlesek acaba bu siteden kaç kişi gelmek ister? yada gelmek istemiyorsa sebebleri nedir acaba?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
istanbulda buluşma düzenlense? kimler gelir
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
istanbulda buluşma düzenlense? kimler gelir
0a:4:{i:1363;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1363;s:6:"nodeid";s:6:"522318";s:5:"title";s:13:"kesin gelirim";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}i:1364;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1364;s:6:"nodeid";s:6:"522318";s:5:"title";s:39:"gelmek isterim fakat yinede çekiniyorum";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}i:1365;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1365;s:6:"nodeid";s:6:"522318";s:5:"title";s:43:"asla tanımadıgım insanlarla bir yere gitmem";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}i:1366;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1366;s:6:"nodeid";s:6:"522318";s:5:"title";s:17:"çok kararsızım :(";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}}0%0Etiketler: Yok
-
tehlikeliyim kimseye zarar vermek istemem.Orjinal yazı sahibi: rugovaliarkadaş yok ben avuktıyım.Orjinal yazı sahibi: GTOBEN GELMEM NEDEN BULUŞMA İSTEĞİ VAR SENDE?
niye olmasın. buluşmak gibi güzel bi şeymi var. sf den kurtulma aşamasında güzel bi adım..
sanırım sen sf den dolayı gelmiyosun..
Yorum
-
Gelmek isterdim ama zaman uygun değil.
Ne tür bir tehlike..? Ve merak ettim dövüş sporları biliyor musunuz?Orjinal yazı sahibi: GTOtehlikeliyim kimseye zarar vermek istemem.Orjinal yazı sahibi: rugovaliarkadaş yok ben avuktıyım.Orjinal yazı sahibi: GTOBEN GELMEM NEDEN BULUŞMA İSTEĞİ VAR SENDE?
niye olmasın. buluşmak gibi güzel bi şeymi var. sf den kurtulma aşamasında güzel bi adım..
sanırım sen sf den dolayı gelmiyosun..
Ben ederdim ama yine ilk cümlemden alıntı yapmam gerek, zaman uygun değil.Orjinal yazı sahibi: maviyesilBeni misafir kabul edecek birileri olsa gelirim belki
Malum Ankara İstanbul'a uzak.
Cevizin kabuğunu kırıp ozune inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder.(Gazali)
Yorum
-
[quote="Arrrslan"]Gelmek isterdim ama zaman uygun değil.
Ne tür bir tehlike..? Ve merak ettim dövüş sporları biliyor musunuz?Orjinal yazı sahibi: GTOtehlikeliyim kimseye zarar vermek istemem.Orjinal yazı sahibi: rugovaliarkadaş yok ben avuktıyım.Orjinal yazı sahibi: GTOBEN GELMEM NEDEN BULUŞMA İSTEĞİ VAR SENDE?
niye olmasın. buluşmak gibi güzel bi şeymi var. sf den kurtulma aşamasında güzel bi adım..
sanırım sen sf den dolayı gelmiyosun..
profesyonel kick-box,neden sordunuz? sizdemi uğraşıyorsunuz yoksa.
Yorum


Yorum