Sanırım daha önceleri (2007 yılı olsa gerek) hatırladığım kadarıyla İstanbul'da yine böyle bir buluşma gerçekleştirmişlerdi eski arkadaşlar, katılımın da iyi olduğunu söylemişlerdi... Ama ben Gaziantep'teyim, şayet İstanbul'da olsaydım tüm samimiyetimle söylüyorum kesinlikle katılırdım...
Sevgi ve saygılarımla.
Sevgi ve saygılarımla.

Yorum