Duyuru

Collapse
No announcement yet.

istanbulda buluşma düzenlense? kimler gelir

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Sanırım daha önceleri (2007 yılı olsa gerek) hatırladığım kadarıyla İstanbul'da yine böyle bir buluşma gerçekleştirmişlerdi eski arkadaşlar, katılımın da iyi olduğunu söylemişlerdi... Ama ben Gaziantep'teyim, şayet İstanbul'da olsaydım tüm samimiyetimle söylüyorum kesinlikle katılırdım...
    Sevgi ve saygılarımla.
    Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin karşıdakinin anladığı kadardır.(Mevlana)

    Yorum


    • #17
      [quote="GTO"]
      Orjinal yazı sahibi: Arrrslan
      Gelmek isterdim ama zaman uygun değil.

      Orjinal yazı sahibi: GTO
      Orjinal yazı sahibi: rugovali
      Orjinal yazı sahibi: GTO
      BEN GELMEM NEDEN BULUŞMA İSTEĞİ VAR SENDE?
      arkadaş yok ben avuktıyım.

      niye olmasın. buluşmak gibi güzel bi şeymi var. sf den kurtulma aşamasında güzel bi adım..

      sanırım sen sf den dolayı gelmiyosun..
      tehlikeliyim kimseye zarar vermek istemem.
      Ne tür bir tehlike..? Ve merak ettim dövüş sporları biliyor musunuz?

      profesyonel kick-box,neden sordunuz? sizdemi uğraşıyorsunuz yoksa.
      BEN DE AMATÖR ÖTESİ SALAK ÖTESİ VİN ÇUN ZIPORU YAPIYOM 8 YILDIR YMIMIRIK FELAN SALLIYOM AMA ANNNNLAAATAMADIIIIIIIM ANNNNATAMAAAAAAADIIIM BEN DEHLİKE DEİLİM...

      Yorum


      • #18
        [quote="tankard"]
        Orjinal yazı sahibi: GTO
        Orjinal yazı sahibi: Arrrslan
        Gelmek isterdim ama zaman uygun değil.

        Orjinal yazı sahibi: GTO
        Orjinal yazı sahibi: rugovali
        Orjinal yazı sahibi: GTO
        BEN GELMEM NEDEN BULUŞMA İSTEĞİ VAR SENDE?
        arkadaş yok ben avuktıyım.

        niye olmasın. buluşmak gibi güzel bi şeymi var. sf den kurtulma aşamasında güzel bi adım..

        sanırım sen sf den dolayı gelmiyosun..
        tehlikeliyim kimseye zarar vermek istemem.
        Ne tür bir tehlike..? Ve merak ettim dövüş sporları biliyor musunuz?

        profesyonel kick-box,neden sordunuz? sizdemi uğraşıyorsunuz yoksa.
        BEN DE AMATÖR ÖTESİ SALAK ÖTESİ VİN ÇUN ZIPORU YAPIYOM 8 YILDIR YMIMIRIK FELAN SALLIYOM AMA ANNNNLAAATAMADIIIIIIIM ANNNNATAMAAAAAAADIIIM BEN DEHLİKE DEİLİM...

        sen dişliyi sıyırmışsın...

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: gorunmezadam
          Orjinal yazı sahibi: GTO
          ama ben bu yuzden tehlikeliyim demedim hasta olduğum için birine gıcık olursam elimden kaza çıkar diye :lol:
          GTO Zaten sen bana gıcık oldun dimi yada bana karsı bir fesatlıgın var

          gıcık değilde çok buluşma isteği var sende....hadi mangal filen düzenleseniz neyse oturup çay meşrubat içiosunuz kafayımı yediniz.

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: GTO
            Orjinal yazı sahibi: gorunmezadam
            Orjinal yazı sahibi: GTO
            ama ben bu yuzden tehlikeliyim demedim hasta olduğum için birine gıcık olursam elimden kaza çıkar diye :lol:
            GTO Zaten sen bana gıcık oldun dimi yada bana karsı bir fesatlıgın var

            gıcık değilde çok buluşma isteği var sende....hadi mangal filen düzenleseniz neyse oturup çay meşrubat içiosunuz kafayımı yediniz.
            sence meşruba tiçen kafayımı yemiş oluyor? ayrıca mangalmı dedin sen yeterki iste onuda yaparız

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: gorunmezadam
              Orjinal yazı sahibi: GTO
              Orjinal yazı sahibi: gorunmezadam
              Orjinal yazı sahibi: GTO
              ama ben bu yuzden tehlikeliyim demedim hasta olduğum için birine gıcık olursam elimden kaza çıkar diye :lol:
              GTO Zaten sen bana gıcık oldun dimi yada bana karsı bir fesatlıgın var

              gıcık değilde çok buluşma isteği var sende....hadi mangal filen düzenleseniz neyse oturup çay meşrubat içiosunuz kafayımı yediniz.
              sence meşruba tiçen kafayımı yemiş oluyor? ayrıca mangalmı dedin sen yeterki iste onuda yaparız

              vallahamı ama ben yapcam size güven olmaz.

              Yorum


              • #22
                vallahamı ama ben yapcam size güven olmaz.[/quote]
                bence de sen gelme biz organ mafiasiyiz bulusmaya gelenlerin organlarını çalıyoz ....

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: gorunmezadam
                  vallahamı ama ben yapcam size güven olmaz.
                  bence de sen gelme biz organ mafiasiyiz bulusmaya gelenlerin organlarını çalıyoz ....[/quote]


                  bende otopark mafyasıyım dikkat et..

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: GTO
                    Orjinal yazı sahibi: gorunmezadam
                    vallahamı ama ben yapcam size güven olmaz.
                    bence de sen gelme biz organ mafiasiyiz bulusmaya gelenlerin organlarını çalıyoz ....
                    bende otopark mafyasıyım dikkat et.

                    arabam yok..

                    Yorum


                    • #25
                      @GTO

                      oooo o sen beni tanımamışsın. gelde senle karşılıklı bi kick box yapalım. sana bi kate çekiyim. tabi dayak yemek hoşuna gidiyosa.. :lol:

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: rugovali
                        @GTO

                        oooo o sen beni tanımamışsın. gelde senle karşılıklı bi kick box yapalım. sana bi kate çekiyim. tabi dayak yemek hoşuna gidiyosa.. :lol:

                        19 temmuzda Ankarada dan sınavı var gel istersen o aradada biz seninle bir maç yaparız ok?

                        Yorum


                        • #27
                          ohooo o seni geri adım atmış gördüm. ne bu şiddet bu celal. bu şekide bi ilerleme kayedemezsin. onu söyliyim. muhattablarınla arkadaş olmaya bak. bunu yüz yüze yapamıyosan internet ortamında yapıcaksın..

                          sadece 1 kişi dövcem diye o yol zametini çekemem.. :lol:

                          Yorum


                          • #28
                            ben şaka yapmıyorum gel dostluk maçı yapalım spinning back çekim sana sağlımından ama senin gibi tv den değil profesyonel 9 yıl yaptım askerdede az torun dövmedim öğretmek için.

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: rugovali
                              ohooo o seni geri adım atmış gördüm. ne bu şiddet bu celal. bu şekide bi ilerleme kayedemezsin. onu söyliyim. muhattablarınla arkadaş olmaya bak. bunu yüz yüze yapamıyosan internet ortamında yapıcaksın..

                              sadece 1 kişi dövcem diye o yol zametini çekemem.. :lol:

                              beni dövecek adam daha doğmadı doğduda TR dışında şuan.izlemeye devam et..

                              Yorum


                              • #30
                                yok dostum kalsın. bende bi süre kadar yapmışlığım var.
                                lakin 9 sene. helal olsun diyelim. ne diyelim..

                                yanlız kendine çok fazla güvenmiceksin. bunu sadece kick box açısından demiyorum.. bende kendime çok güvenirdim. bi kça kez ifademi aldılar. oturdum aşa

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X