Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bilen biri yardimci olurmu?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bilen biri yardimci olurmu?

    merabalar , panikatak . panikbozukluk . Sosyalfobi . Obsesifkompulsif . Ve depresyon hastaliklarim var doktorum Citol (yani cipram muadili) 40mg EEg cekip tegretol 400 mg ,( dideral yarim tablet 3 defa) ve stilizan 2mg verdi sizlere de sorayim icim rahat etsin kullananlardan bilenlerden

  • #2
    bildiğim tek şey ilaçlar yanında terapi de almanın geerktiği...

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: abosenong
      Kesilikle katılıyorum. Terapi sorunun köküne inip çözdüğü için ilaçlardan çok daha etkili olacaktır.
      terapi bende hiç işe yaramıyor neden acaba

      Yorum


      • #4
        ne kadar terapi aldınız?

        Yorum

        İşleniyor...
        X