Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ilaçlar bağımlılık yapmazmış koca bir yalan!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ilaçlar bağımlılık yapmazmış koca bir yalan!

    6 ay efexor 150 mg kullandıktan sonra 1 aydır 37,5 kullanıyorum. daha dozu azaltmamla beraber değişime uğradım sonra 2 gün almadım o da ne baş dönmeleri bulanık görmeler kafada yanmalar ne ararsan...

    çok lanet bi dünya bu...

    ilacı bırakamıyorum daha ilac değiştiricem...

  • #2
    efexor kullananlar yandı bırakırken yani doktorun programını uyguladım bıraktım .... adam 2 haftada bu ilacın bırakabileceğini düşünüyor olmalı birşeyden anlamıyorlar ya..
    Last edited by iyimser; 16-05-2011, 11:44 AM.

    Yorum


    • #3
      6 ay risperdal 7 ay lustral 2 ay xanax kullandım ve zerre bağımlılık yapmadı. bir ay önce kafama göre bıraktm hepsini hiç kötü hissetmedim.
      Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Agopin View Post
        6 ay risperdal 7 ay lustral 2 ay xanax kullandım ve zerre bağımlılık yapmadı. bir ay önce kafama göre bıraktm hepsini hiç kötü hissetmedim.
        efexor 150 mg ic günde 6 ay bırak bakalım noluyo gör bütün ilaclar yapmıyo herhalde bağımlılık...

        Yorum


        • #5
          simaoo bu yaşadığın durum ilaçların bağımlılık yapmış olmasından değil bence.

          psikiyatrik ilaçlar dozları azaltılarak bırakılıyor genelde ama bırakılabiliyor. senin dozda birden bire büyük bir düşüş olmamış mı?
          Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

          Yorum


          • #6
            kendi kendinizemi ilaçların dozunu indirdiniz ..?
            arkadaşların söylediği gibi birden bire bırakılmıyor bu ialçlar ..
            siz bir de 2 gün ilaç almadım demişsiniz..
            almadığınız taktirde tekrar başa dönersiniz ..
            aynı şeker veya tansiyon ilaçları gibi bunlarda ..
            bence dr. tanışın derim .
            geçmiş olsun .
            bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

            Yorum


            • #7
              doktor tavsiyesi ile 150 mg efexordan 37,5 a düştüm evet kendi başıma değil sizce de bu büyük bir hata değil mi?

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: simaoo View Post
                doktor tavsiyesi ile 150 mg efexordan 37,5 a düştüm evet kendi başıma değil sizce de bu büyük bir hata değil mi?
                150 den birden 37.5 a indirmesi çok şaşırtıcı..ben olsam 75 yapardım bir süre,bence bi hata olmuş..çok kolay olacak demiyorum tabi ki terleme baş dönmesi olacak tabi,ama dediğin kadar ağır şeyler olmamalı.doktorunla bi daha konuşmalısın

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: DR.MG View Post
                  150 den birden 37.5 a indirmesi çok şaşırtıcı..ben olsam 75 yapardım bir süre,bence bi hata olmuş..çok kolay olacak demiyorum tabi ki terleme baş dönmesi olacak tabi,ama dediğin kadar ağır şeyler olmamalı.doktorunla bi daha konuşmalısın
                  bugün yine gittim başka bi ilac daha yazdı ne bileyim ya kime güveneceğimi şaşırdım sonuç yok... adam bana program yaptı efexoru 2 haftada bırakabileceğimi düşündü 2 haftada efexoru nasıl bırakayım 150 mg kullanmışım 7 ay... zamanla bırakıcam efexoru biliyorum ama yandık valla bırakana kadar sinir küpü...

                  Yorum


                  • #10
                    3 yıl zeldox kullandım 80 mg...ve yaklaşık 1 ay önce birden kesti doktorum..hala cebelleşiyorum..ve doktorumun tek açıklaması sıkıntı olucak ,hazır mısın dedi ve yolladı beni sanki azaldı biraz ama işte uyku düzeni die bişey kalmadı,oturtamadım bişeyleri...

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X