Duyuru

Collapse
No announcement yet.

burna kimsenin duymadığı pis bir koku gelmesi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • burna kimsenin duymadığı pis bir koku gelmesi

    Arkadaşlar merak ettim de,bende yab,okb ve panik bozukluk var.geçenlerde yine bayağı fenalaştım.angsiyete nevrozu geçirirken birden burnuma pis bir koku gelmeye başladı,bulunduğum ortamdan mı dedim başka yere gittim yine aynı pis bir koku.sonra ağzımda da iğrenç bir tat.tabi çok korktum şizofreni başlangıcı mı diye,ertesi gün doktora gittim hayır şizofreni değilsin dedi.O pis koku panik durumunda daha da artıyordu.Neyse aradan 4-5 gün geçti şimdi bayağı azaldı.Merak ettim benim gibi anksiyete nevrozuyla birlikte böyle pis koku duyan var mı?

  • #2
    hıı olur öle ara sıra bende mesela tüpten çok korkarım zehirlencem diye çoğu zaman gaz kokusu duyarım.gerçek gibi olur sonra geçer panik ten kaynaklı olabılr geçmiş olsun

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: bydead
      hıı olur öle ara sıra bende mesela tüpten çok korkarım zehirlencem diye çoğu zaman gaz kokusu duyarım.gerçek gibi olur sonra geçer panik ten kaynaklı olabılr geçmiş olsun
      Çok teşekkür ederim,size de geçmiş olsun

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: pesetmez
        Orjinal yazı sahibi: bydead
        hıı olur öle ara sıra bende mesela tüpten çok korkarım zehirlencem diye çoğu zaman gaz kokusu duyarım.gerçek gibi olur sonra geçer panik ten kaynaklı olabılr geçmiş olsun
        Çok teşekkür ederim,size de geçmiş olsun

        rica ederim çok saolun..

        Yorum


        • #5
          bu bana olasılıksız kitabının kahramanını anımsattı.. çok güzel tasvir edilmişti kitapta bahsettiğin bu durum. tavsiye etmek için yazmadım yanlış anlama geçmiş olsun, umarım her şey yolundadır..

          Yorum


          • #6
            Ben koku duymuyorum da sürekli ellerimi yıkıyorum.
            Okulda her tenefüs tuvaletteyim
            Bazen arkadaşlarla gidiyoruz 2-3 kere el yıkadığım için hasta diyorlar bana
            Yıkıyorum ellerimi ama temiz olmadığını düşünüyorum yıkamaya devam ediyorum kapatamıyorum suyu bir türlü.
            He bir de sıvı sabunun elleri temizlemediğini düşünüyorum
            O yüzden hep katı sabun kullanıyorum. Okulda falan sıvı sabun olduğu için gereğinden çok yıkıyorum.
            D&uuml;ş&uuml;nme...<br />D&uuml;ş&uuml;nme, kim anlamış ki sen anlayasin b&ouml;yle...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: pnr_
              bu bana olasılıksız kitabının kahramanını anımsattı.. çok güzel tasvir edilmişti kitapta bahsettiğin bu durum. tavsiye etmek için yazmadım yanlış anlama geçmiş olsun, umarım her şey yolundadır..
              Bana kitap tavsiye edebilirsin tabiki arkadaşım ben memnun olurum.ama insanın burnuna kimsenin duymadığı pis bir koku gelince insan korkuyor.hala biraz devam ediyor arada geliyor o kitabı da bulursam okumak isterim,teşekkür ederim sana.sağlıkla kal.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: BetulUmut

                He bir de sıvı sabunun elleri temizlemediğini düşünüyorum
                O yüzden hep katı sabun kullanıyorum. Okulda falan sıvı sabun olduğu için gereğinden çok yıkıyorum.
                Aynı durum aynen benim içinde söz konusu arkadaşım,ama keşke her şey bu kadar basit olsa.Umarım hiç kimse benim bu durumumu yaşamaz sağlıkla kalın,teşekkür ederim.

                Yorum


                • #9
                  ben de sadece kendimde var sanırdım bu pis koku hissetmek birden anlamadıgım sekilde pis koku alıyorum :cry:
                  <div>mutluluk;y&uuml;rekli olana yakısır...</div><br />

                  Yorum


                  • #10
                    bende olasılıksızı okuyunca kendimden korkmustum noluyor bana die
                    <div>mutluluk;y&uuml;rekli olana yakısır...</div><br />

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: sya
                      ben de sadece kendimde var sanırdım bu pis koku hissetmek birden anlamadıgım sekilde pis koku alıyorum :cry:
                      sizdeki rahatsızlıklar nedir acaba?hiç geçmedi mi sizde.benim için çok kötü bir durum oldu bu,umarım siz de biran önce kurtulursunuz.sağlık dilerim size.

                      Yorum


                      • #12
                        panik bozukluk baslangıcı, bir de sosyal anksiyite var bende ..

                        son bir aydır daha da siddetlendi mesela arkadaslarla oturuyoruz sanki etrafa pis bir koku yayılmıs gibi hissediyorum ama kokuyu tarif bile edemiyorum kac kere kendimi dısarı attıgımı bilirim ne yapacagımı sasırıyordum ilk zamanlar..ama alıstım artık kendimi sıkıyorum bekliyorum bir süre sonra zaten geciyor..

                        umarım sizde en kısa zamanda iglesirsinizz..
                        <div>mutluluk;y&uuml;rekli olana yakısır...</div><br />

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: sya
                          panik bozukluk baslangıcı, bir de sosyal anksiyite var bende ..

                          son bir aydır daha da siddetlendi mesela arkadaslarla oturuyoruz sanki etrafa pis bir koku yayılmıs gibi hissediyorum ama kokuyu tarif bile edemiyorum kac kere kendimi dısarı attıgımı bilirim ne yapacagımı sasırıyordum ilk zamanlar..ama alıstım artık kendimi sıkıyorum bekliyorum bir süre sonra zaten geciyor..

                          umarım sizde en kısa zamanda iglesirsinizz..
                          Çok geçmiş olsun dilerim size,İnşallah panik bozukluğu ilerlemeden son bulur.Bu arada benim tat alma duyumda bozulmuştu.Yenidiğim şeyler aynı o burnuma gelen pis koku tadındaydı sanki.Ama çok şükür azaldı ama ara ara o aynı pis koku burnuma geliyor ve ben çok rahatsız oluyorum .Güzel dileğiniz için çok teşekkür ederim umarım sizde en kısa zaman da iyileşirsiniz.

                          Yorum


                          • #14
                            artık burnuma kimsenin o duymadığı pis koku gelmiyor.Bunu eğer herhangi birinin başına gelirse korkmasın diye yazıyorum,doktorun verdiği ilaç tedavisi iyi geldi ,yani tedaviyle düzeliyor.

                            saygılarımla

                            Yorum


                            • #15
                              koku hissetme bendede var anneme ablama soruyorum onlara kokmuyo ama ben hissediyorum kötü pis bi koku ara ara şizofren olmaktan çok korkuyorum bu bir belirtimidir.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X