Benim hikayem bundan 7 yıl önce başladı,o zmnlar 23 yaşındaydım.hiçbirşeyim yokken bir gece aniiden başlayan kalp çarpıntım,ellerimde ve çenemde uyuşmalar,sürekli bir wc ihtiyacı sonucunda kendimi acilde buldum.ama yapılan incelemeler sonucu hiçbirşeyim çıkmadı.sonraki günlerde bu çarpıntılarım iyiice artıı arttı ve okulda derslerde oturamaz hale geldim.sürekli bunu düşünüyordum,yaa ölürsem korkusu da başlamıştı,anneme babama yapışmışş onlarsız sokağa bile çıkamaz hale gelmiştim.herşeyden korkmaya başladım banyo yapmaktan,yemek yemekten,dışarı çıkmaktan,hatta bir kere sinemaya götürmüşlerdi zorla 10 dk.sonra krizz ve ağlama nöbetleryle ewe zor yetiştim.sonunda annemin zoruyla psikiyatriste gitmee karar verdim.doktor beni paxile başlattı,ve 15 de bir daha sonra ayda 1 görüşmelere gittim.yaklaşık 2ay sonra hiçbirşeyim kalmamıştı hatta hayatımda olmadığım kadar mutlu ve cesurdum.tam 1 yıl kullandım ve yavaş yavaş bıraktım.(dr takibinde)hiçbirşeyiim kalmamıştı.bu arada okulum bitmiş işe bile başlamıştım.
Ilacı bıraktıktan sonra yaklaşık 1 yıl geçti ve bi gün işyerimde gene aynı çarpıntılar başladıı
ben gene acildeyimm..bu sefer dr a gitmiicem dedim kendi kendime yenicem dedim nasıl olsa geçti,buda geçicek dedim ve tam 3 ay geçti eski halimden daha da kötü olmuştum..sürekli ölümü düşünüyordum,beynimi kemiriyoordu resmen ve düşündükçede elilerimde uyuşma ,kalbimde çarpıntı,ağlama nöbetleri geçiyordum.işee gitmeye korkar hale gelmiştim,insanlarla konuşamıyorum,araba bile süremez hale gelmiştim..ya ben yapamazsam beceremezsem,yaa yaparken ölürsem gibi saçma sapan bii sürü kaygılarrla uğraşıyordum.yemek yemezz hale gelmiş 8 kilo birden vermiştim.3 ay sonra geçmeyeceğini anlayıp psikiyatriste gitmeye karar verdim.dr bu sefer iyice ilerlemiş dedi gene paxile başlattı ve terapilere düzenli olarak 1,5 yıl kullandım ve hiçbişeyim kalmadı.
Ilacı bırakalı 3 yıl oldu yaşımda 30,evlendim
.hiçbirşeyim kalmadıı dersem yalan olur,artık benle yaşayan bi endişe durumum var,stressli zamanlarda elim ayağıma dolanıyorr ellerim uyuşuooo gene kalbim çarpıoo ama bi süre sonra geçeceğini biliorum
özel bir bankanın gişesinde çalışıyordum ama bu durumumdan dolayı ayrılmak zorunda kaldım.şimdi daha stressiz ve sakin bir iş bakıyorum.
Sizlere tavsiyem kendinize güvenebileceğiniz bir dr edinip düzenli olarak gidip içinizi dökün,konuşun ..ve onun önerdiği ilacları düzenli olarak kullanın,ilacların sonuç vermesi uzun zaman alıyoo sakın bana fayda etmedi diiip vazgeçmeyin..kendiiniz gibi olup iyileşen kişilerle konuşun..beni çok rahatlatırdı.sizede iyi gelecektir.hepinizin en kısa sürede kurtulmanız dileğiyle...
Ilacı bıraktıktan sonra yaklaşık 1 yıl geçti ve bi gün işyerimde gene aynı çarpıntılar başladıı
ben gene acildeyimm..bu sefer dr a gitmiicem dedim kendi kendime yenicem dedim nasıl olsa geçti,buda geçicek dedim ve tam 3 ay geçti eski halimden daha da kötü olmuştum..sürekli ölümü düşünüyordum,beynimi kemiriyoordu resmen ve düşündükçede elilerimde uyuşma ,kalbimde çarpıntı,ağlama nöbetleri geçiyordum.işee gitmeye korkar hale gelmiştim,insanlarla konuşamıyorum,araba bile süremez hale gelmiştim..ya ben yapamazsam beceremezsem,yaa yaparken ölürsem gibi saçma sapan bii sürü kaygılarrla uğraşıyordum.yemek yemezz hale gelmiş 8 kilo birden vermiştim.3 ay sonra geçmeyeceğini anlayıp psikiyatriste gitmeye karar verdim.dr bu sefer iyice ilerlemiş dedi gene paxile başlattı ve terapilere düzenli olarak 1,5 yıl kullandım ve hiçbişeyim kalmadı.Ilacı bırakalı 3 yıl oldu yaşımda 30,evlendim
.hiçbirşeyim kalmadıı dersem yalan olur,artık benle yaşayan bi endişe durumum var,stressli zamanlarda elim ayağıma dolanıyorr ellerim uyuşuooo gene kalbim çarpıoo ama bi süre sonra geçeceğini biliorum
özel bir bankanın gişesinde çalışıyordum ama bu durumumdan dolayı ayrılmak zorunda kaldım.şimdi daha stressiz ve sakin bir iş bakıyorum.Sizlere tavsiyem kendinize güvenebileceğiniz bir dr edinip düzenli olarak gidip içinizi dökün,konuşun ..ve onun önerdiği ilacları düzenli olarak kullanın,ilacların sonuç vermesi uzun zaman alıyoo sakın bana fayda etmedi diiip vazgeçmeyin..kendiiniz gibi olup iyileşen kişilerle konuşun..beni çok rahatlatırdı.sizede iyi gelecektir.hepinizin en kısa sürede kurtulmanız dileğiyle...

Yorum