Duyuru

Collapse
No announcement yet.

asabi..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • asabi..

    merhaba.. eskiden çok sakin bi insandım bi senedir özellikle şu günlerde çok asabi oldum.kim ne derse sinirim bozuluo yardım edin...

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: abosenong
    kötü bir dönemden geçiyorsunuzdur belki sabredin ama eğer geçmezse farklı şeyler düşünürüz o zaman
    hayır geçmiyor.bu sabah uyandım mesela.öyle sinirliyimki anlatamam..ve gittim uyudum tekrar kimseye sataşmayayım diye.sürekli etrafımdakileri azarlıyorum..

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Sertralin
      Amaçların ve hayallerin nelerdir?
      öğretmenlik okuyorum son sınıfım seneye inşallah öğretmen olacağım..başka bir hayalim yok..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: abosenong
        yardımcı olamayacağım o zaman
        neden olamayacaksınız

        Yorum


        • #5
          Havalardandır havadan... Sıcak cok sıcak....
          "Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz" (Tirmizi)

          Yorum


          • #6
            yaşadıklarım belki neden... anksiyete bozukluğu için 2 sene ilaç kullandım geçenseneye kadar.. tabi zor şeylerde yaşadım... sinirlerim çok mu yıprandı yoksa başka bi sorunmu bilemiorum..

            Yorum


            • #7
              ne yapmam gerekiyor bilmiyorum...ama hayatımı engelliyor bu sinir artık...

              Yorum


              • #8
                arkadaşlar gerçekten ciddi bir durum sanırım:...heran ağlayacak gibi oluyorumm

                Yorum


                • #9
                  yok mu önerileriniz ???

                  Yorum


                  • #10
                    içtiğin ilaçların yan etkileri olabilir, doktora sordun mu?
                    Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: iyimser View Post
                      içtiğin ilaçların yan etkileri olabilir, doktora sordun mu?
                      ilaç kullanmıyorum şuan..

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: serpil-atak View Post
                        merhaba.. eskiden çok sakin bi insandım bi senedir özellikle şu günlerde çok asabi oldum.kim ne derse sinirim bozuluo yardım edin...
                        Senı sıkan bazı seylerın oldugundan emınım ozellıkle yoran bişeyler senı sabırsız ve asabi yapabılır. Hayatında ısteyıpte yaratamadıgın seyler de olabılır..

                        Yorum


                        • #13
                          ne yapabilirim peki.ilaç kullanmak istemiyorum kendi kendime çözemem mi bu sorunu

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Sertralin
                            İlaçlardan korkmayın gerçekten de faydalılar...
                            faydalı oluyor biliyorum kullandım ama bırakması çok zor oldu..dengemi kaybediyorum ilaç kullanınca hala da kendime gelemedim..ilacı bırakınca sigaraya başlamıştım

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X