Duyuru

Collapse
No announcement yet.

aCiLL!!! LuStral Son 5 Aydır Hiç Etki Etmiyor..YARDIM

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • aCiLL!!! LuStral Son 5 Aydır Hiç Etki Etmiyor..YARDIM

    arkadaşlar yaklaşık 3 buçuk senedir lustral kullanıyorum ancak son 5-6 aydır hiç etki etmiyor.. 10 yıllık 15 yıllık takıntılarım çok kötü bir şekilde üstüme binmeye başladı yeniden.. İşsizim ve doktora gidecek param da yok.. 4 aydır falan günde 220mg lustral içiyorum ama bana mısın demiyor.. Lustralı bırakıp prozac mı kullansam?? ya da 2si bir kullanılabilir mi?? ya da lustral'ın yanına anafranil falan gibi tavsiye edeebileceğiniz bi ilaç var mı etkileşim yapmayan??
    çok acilll.. lütfennn..

  • #2
    doktor var mı acaba sitede??

    Yorum


    • #3
      orda mısınız arkadaşlar?????

      Yorum


      • #4
        ???????????????????????????????????

        Yorum


        • #5
          yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

          Yorum


          • #6
            bir dr. a danışmadan lütfen ilaç değiştirmeyin, yanına bir başka ilaç da ilave etmeyin. iyileşeceğim derken neden kendinizi daha kötü bir duruma atıyorsunuz? lustralin yanında ben şu ilacı alıyorum desem.. bana yan etki yapmaz size yapabilir.. bilemeyiz ki... en kötü ihtimalle hiç değilse ilaç için bir devlet hastanesine gidin. çok çok geçmiş olsun...

            Yorum


            • #7
              merhaba,
              burada doktor yok maalesef ayrıca olsa bile uzaktan bir kaç cümle ile anlatılan bir durum için nasıl yardım edebilir ki?
              elifelinin dediği gibi sakın kendi kendine ilaçlarda bir değişiklik yapma. Tavsiye de isteme. Bu durumu sadece doktorla paylaşmalısın.
              İşsiz olduğuna göre sanırım sosyal güvenlik kurumuna prim ödenmiyor ve devlet hastanesine de gidemiyorsun.
              çok üzüldüm inan.
              kendini kıstırılmış hissediyorsun ve feryat ediyorsun haklısın ancak stresten uzak durmalısın sakin ol ve kendi kendine telkin yapmaya çalış.
              çok geçmiş olsun.
              Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

              Yorum


              • #8
                şu yüzden sordum, lustralla efexor birlikte alınınca ölümcül oluomuş doğru mu, bilginiz var mı??
                yani normal yan etkiden söz etmiyorum, normal yan etki bana dokunmaz da, ölümcül etkisi var mı lustral + efexor'ün
                yoksa bi efexor alcam eczaneden???

                Yorum


                • #9
                  Bu konuda yardımı sadece bu uzman dr. verebilir size , kendi başınıza bir denemede bulunmanız,iki ssri veya ssri+trisiklik yani dediğiniz anafranil grubu ilaçlar etkiyi arttırabileceği gibi serotenerjik sendrom adı verilen ölümcül bir reaksiyona sebep açabilir,Lustral 200 mg da etkin bir dozdur ilaç etkisini kaybetmesinin farklı nedenleri olabilir,Mesala lustralın yanında kullandığınız nöreleptik veya herhangi bir rahatlatıcı ilaç alıyormusunuz,küçük detayları uzmn bir dr la görüşerek halletmenizi öneririm,şu an yaşadığınız acıyı anlayabiliyorum fakat,şu an bile herhangi bir antidepresanın diğerine üstünlüğü diye bir bilgi bulunmamaktadır,ilaçlar üzerinde fazla durmamınızı öneririm,

                  Yorum


                  • #10
                    yok başka bi ilaç kullanmıyorum..
                    ama anafranil alcam galiba lustral yanına, az önce forumda buldum..
                    lustral ve anafranil i bi arada kullanan varmış

                    Yorum


                    • #11
                      avukatbey kardeş,yeşilkart çıkaramıyomusun.yani kendi başına ilaçlarla oynaman seni daha kötü duruma getirebilir.mutlaka uzman doktora görünerek yol almalısın.yeşilkart çıkarıp doktora git mutlaka.

                      Yorum


                      • #12
                        [QUOTE=avukatbey;157680]yok başka bi ilaç kullanmıyorum..
                        ama anafranil alcam galiba lustral yanına, az önce forumda buldum..
                        lustral ve anafranil i bi arada kullanan varmış

                        Lustral+anafranil teorik olarak kullanılabiliyor,fakat illaki riski var küçük de olsa,emin olun ilaçlar bu konuda küçük bir destektir,hiç dr a gitme çareniz yoksa size iyi gelen ilacı yani lustrali etkili dozda kullanmanız yararlı olabilir,şu anki içinde bulunduğunuz durum kaygı halidir,ilaçlar bu rahatsızlığın tek çözümü değildir,inanç değerlerinize bilemem ama,bir şekilde maneviyattan yardım istemenizi,sabrın tükendiği noktada bile,özgü iradenizle mücadele etmeniz gerektiğini unutmayın,hepimize acil şifalr,

                        Yorum


                        • #13
                          Bende 4 aydır faverin kullanıyorum ama etkisi ilk günlerdeki gibi değil yanında başka bi ilaç mı almalı yoksa biraz daha sabretmekmi gerekiyor.herkes 6.aydan sonra etkisini gösterir diyor bu konuda bilgi sahibi olan varsa yazabilirmi.

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X