Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ömrümü yedin bitirdin.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ömrümü yedin bitirdin.

    uzun yıllar okb hastasyımmm bazı donemler kaybolduu tekrar çıktı orataya.şuan 26 yaşıdanyımm yogun bir şekilde takıntılarım var.şimdiye kadar bir çok takıntı çeşiti ile karşılaştım (temizilik,dinsel,kontrol ve dahası...)şuanki takıntımmm kontrol takıntısı...imza attıgım bir kağıda tekrar tekra bakıp doğru yeremi atmışım diye kontorl etme...kontrol ettikten sonra tekrar bakmak istemek.....her zmann takıntımı gerçekleştirmek mümkün olmuyor.son zmanlarda takıntımı yapar oldum ama bu son imza takıntımm için tekrar kontorl etmem için ankdan bursaya gitmem gerek... çık çıkabilirsen işin işinden =(((

  • #2
    doktora gidiyorsanız doktor kontrollerinizi daha sıklaştırmalısınız, bilemiyorum ama doktora gidiyorsanız fayda göremiyor musunuz. doktor takibi ve ilaçlarla kontrol edilebilir bir hastalık olsa gerek, anlaşılıyor ki hayatınızı baya bi zora sokuyor. geçmiş olsun.

    Yorum


    • #3
      Alternatif yollar da aramalısınız bence. Sorun odaklı değil de çözüm odaklı aşamak bütün insanlara daha fazla şey kazandırır. Bilmiyorum nasıl olur ama yanınızda bir not defteri bulundursanız, mesela A sözleşmesine imza attım diye not alırsanız belki de bir daha sözleşmeye değil not defterine bakmanız yeterli olur...

      Yorum

      İşleniyor...
      X