Kötü bir takıntım var . Aslında takıntımı bilmem ama arkadaşlarım öyle söyledi . Şimdi ben tek tük olan şeyleri atamıyorum . Yani eskiden olsa atabilirdim ama şimdi bir ayakkabımı atamıyorum başlıyalı 4-6 ay oldu . Bu salı psikoloğa gideceğim. Bu eski eşyaları atamama takıntısı geceleri uyutmuyor. Nasıl derseniz ? Onu bidaha göremicem . Sonu geldi fln gibi düşünceler ağlayacak gibi yapıyor.Aynısı insanlar içinde geçerli mesela biriyle tanışınca onu tel nosunu almadan rahatlayamam
. Ama nedense gün içinde 1-2 kez gelip geçiyor . Geceleri çok aktif. Bunu nasıl halledebilirm. Daha önce yaşayan varmı? Benim olayım biraz hafif gibi çünkü hiç intihar düşünmedim.
. Ama nedense gün içinde 1-2 kez gelip geçiyor . Geceleri çok aktif. Bunu nasıl halledebilirm. Daha önce yaşayan varmı? Benim olayım biraz hafif gibi çünkü hiç intihar düşünmedim.

yani az uyuyorum onun haricinde planlı yaşıyorum. güzel gidiyor. sende denemelisin kanımca....
Yorum