Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
arkadaşım, şakamı yapıyorsun bilmiyorum ama bu takıntı bende çocukluğumdan beridir var, şimdi nbiraz aştım sayılır, yemek yiyen birini görsem onun wc deki halini düşünüyorum, ve iğrenti oluşuyor,
Soğuk yemeklerde de bahsettiğin durum geçerli mi?? Ayrıca öyle bir kanıyı nasıl bağdaştırıyorsun anlayabilmiş değilim. Ama şey yapmayı deneyebilirsin. Yalnız yemek yeme ve yemek yerken sohbet et, kafan başka yerlerde olsun. Mesela ailenle yemek yerken, aile içi ''iyi mevzuları'' aç, konuş... Böylelikle kafan dağınık olur, unutursun.
Not: Bu sadece bir tavsiye... İnsanlar ne derse desin, önce doktoruna gitmelisin.
Yorum