Geçen senenin yazının ortasında başlayan takıntılarım halen devam ediyor. 8 ay falan oldu ama hergün aklımı hep düşünceyle meşgul etmem çok kötü:S yok mudur bu kanserden beter olan hastalığın çaresi? meşgul et kendini falan demeyin, çünkü deniyorum pek işe yaramıyor. takıntıdan kurtulan var mı?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
takıntıdan kurtulmanın bir yolu var mı?
Collapse
X
-
anafranil diyorsun yani, hayırlısı, salı gününe randevu aldım. uzun zamandır görmemiştim doktoru gidiyim de bir halini hatrını sorayımOrjinal yazı sahibi: enerji528 View PostBen anafranili yaklaşık 8-9 ay kullandım sonra baktımki ömrümde ilk defa karşımdaki kişiyi dinleyebiliyor, derste öğretmeni dinleyebiliyor ve tv izleyebiliyordum şaşırmıştım. Yani ilaç tedavisi diyorum...
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24insanlardan uzaklaşmak işe yaramaz, sf liğin artar, saan zarar vermeyenlerle birlikte olmayı dene, başlangıçta
kimse bana zarar vermiyor ama ben hep öyle hissediyorum. ailemin yanında bile rahat değilim bunu daha önce söylemiştim. ilaçtan başka çare yok. deli gibi benzodiazepin almak istiyorum. dr. dan yine isticem bakalım vericekmiLast edited by bjksaid92; 22-04-2012, 01:36 AM.
Yorum
-
çok sağol önerilerin için ama beni anlamıyorsun.Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24kimse sana zarar veremez, demek istediğim, bazı insanlar vardırki, çok pozitiftir, içindeki pozitif enerjiyi sana verebilecek, beraberken seni eğlendirebilecek insanlarla olmayı tercih et, ilk başlarda
Yorum

Yorum