Duyuru

Collapse
No announcement yet.

takıntıdan kurtulmanın bir yolu var mı?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • takıntıdan kurtulmanın bir yolu var mı?

    Geçen senenin yazının ortasında başlayan takıntılarım halen devam ediyor. 8 ay falan oldu ama hergün aklımı hep düşünceyle meşgul etmem çok kötü:S yok mudur bu kanserden beter olan hastalığın çaresi? meşgul et kendini falan demeyin, çünkü deniyorum pek işe yaramıyor. takıntıdan kurtulan var mı?

  • #2
    Ben anafranili yaklaşık 8-9 ay kullandım sonra baktımki ömrümde ilk defa karşımdaki kişiyi dinleyebiliyor, derste öğretmeni dinleyebiliyor ve tv izleyebiliyordum şaşırmıştım. Yani ilaç tedavisi diyorum...
    Her şey güzel olacak...

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
      Ben anafranili yaklaşık 8-9 ay kullandım sonra baktımki ömrümde ilk defa karşımdaki kişiyi dinleyebiliyor, derste öğretmeni dinleyebiliyor ve tv izleyebiliyordum şaşırmıştım. Yani ilaç tedavisi diyorum...
      anafranil diyorsun yani, hayırlısı, salı gününe randevu aldım. uzun zamandır görmemiştim doktoru gidiyim de bir halini hatrını sorayım

      Yorum


      • #4
        benim takıntım insanlarla ilgili. ne yapayım onlardan mı uzaklaşayım?

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
          insanlardan uzaklaşmak işe yaramaz, sf liğin artar, saan zarar vermeyenlerle birlikte olmayı dene, başlangıçta

          kimse bana zarar vermiyor ama ben hep öyle hissediyorum. ailemin yanında bile rahat değilim bunu daha önce söylemiştim. ilaçtan başka çare yok. deli gibi benzodiazepin almak istiyorum. dr. dan yine isticem bakalım vericekmi
          Last edited by bjksaid92; 22-04-2012, 01:36 AM.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
            kimse sana zarar veremez, demek istediğim, bazı insanlar vardırki, çok pozitiftir, içindeki pozitif enerjiyi sana verebilecek, beraberken seni eğlendirebilecek insanlarla olmayı tercih et, ilk başlarda
            çok sağol önerilerin için ama beni anlamıyorsun.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
              anlamaya çalışmak için uğraşmaya çalıştığımı bil en azından ,
              çok sağol varol, keşke her insan sizin gibi olabilse

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: bjksaid92 View Post
                çok sağol varol, keşke her insan sizin gibi olabilse


                alaaddinin sihirli lambası avatarlı kardeş güsel konusmussun kardeş başarılarının dewamını diliyorum....senin

                Yorum


                • #9
                  ben üye olarak sayfaya girdiğimde ne imzaları görebiliyorum ne de avatarları. sizde de durum böyle mi yoksa anormallik bende mi?

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
                    sosyalfobik24 deseydin uzatmışsın




                    keyfimin kahyasımısın

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X