Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İmdaaaaat

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İmdaaaaat

    Bi yerden geçerken falan pencerelerinden insanlar bana tükürceklermiş gibi geliyo tükürük hissediorum :109: küçüklükten beri böle ama son dönem çok sık arttı bide tuvalete bişi düşürme takıntım var tuvaletlerden tiksiniorum bok izi görcem die kapaklarını acmakta tedirginimim :109: şu an cipralex kullanıorum ama okb için değil :109: çok korkuorum artık düzelmek istiorum başka hiçbişiyim yok turp gibiyim ama bu takıntılar beni öldürdü öldürecek :66:

  • #2
    bende de Hale takıntısı var.

    Yorum

    İşleniyor...
    X