Bi yerden geçerken falan pencerelerinden insanlar bana tükürceklermiş gibi geliyo tükürük hissediorum :109: küçüklükten beri böle ama son dönem çok sık arttı bide tuvalete bişi düşürme takıntım var tuvaletlerden tiksiniorum bok izi görcem die kapaklarını acmakta tedirginimim :109: şu an cipralex kullanıorum ama okb için değil :109: çok korkuorum artık düzelmek istiorum başka hiçbişiyim yok turp gibiyim ama bu takıntılar beni öldürdü öldürecek :66:
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İmdaaaaat
Collapse

Yorum