Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hayatım bitmiş durumda yardım edin

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Hayatım bitmiş durumda yardım edin

    Merhaba arkadaşlar.18 yaşındayım ve liseye gidiyorum.Yaklaşık 1-2 ay önce teşhisi konulan obsesif kompulsif bozukluğum var.İlk baş psikiyatra gitmiştim ama verdiği ilaçlar beni intihar etmeye sürükledi ayrıca kullandığım 4 gün boyunca hiç bir şekilde gözümü kapatıp uyuyamadım( Anafranil ve Rileptid).Daha sonra bir psikoloğa gitmeye başladım ilk başta psikolog iyi geldi daha ilk seansta ama ben yine bendim ertesi gün yine aynı takıntılar yine düşünceler kafamdaydı.Bu hastalık yüzünden sosyal hayatım tamamen bitmiş durumda insanların içine çıkamama takıntım var çıkamıyorum yapamıyorum.Sevgilim olmuyor daha doğrusu hiç kız arkadaşımda yok aslında benim hiç doğru düzgün arkadaşım yok.Ayrıca hastalık takıntımda var.Bazen kanser olduğumu düşünüyorum direk internete girip belirtilerini aramaya başlıyorum arama yaparken saatlerim bilgisayar başında geçiyor.Bazen de ilaçların etken maddelerini araştırıyorum saatlerce bunu neden yapıyorum cidden anlam veremiyorum.Eğer bir gün duş almazsam kendimi çok kötü hissediyorum bitlerin bana karşı saldırıya geçtiğini düşünüyorum.Eğer havlumda en hafif bir ıslaklık olursa o duş bana ölüm gibi geliyor.Ayrıca halka açık tuvaletlerde hiç bir yere dokunamıyorum.Hayattan nefret ediyorum benim dışımda bütün insanların benden daha şanslı benden daha mutlu olduğunu kabul ediyorum kendimi aldatılmış hissediyorum bazen tanrı tarafından.Aynı zamanda tanrı hakkında bunları düşünürken günaha girme korkusu beni çok kötü yapıyor.Okuldan eve dönerken her zaman boş ve arka sokakları tercih ediyorum neden bilmiyorum.İnsanların gözüne de bakamıyorum zaten insanlarla konuşmakta ölüm geliyor bana.Bazı zamanlarda insanlardan nefret ediyorum onları öldürmek istiyorum ama aynı zamanda insanlara karşı hep iyi olmak istiyorum çünkü korkuyorum eğer iyi olmazsam zaten kötü olan hayatım daha da kötü olacak.Erkeklerin boy ortalamasına göre kısayım benden uzun insanları gördükçe düşünüyorum niye ben kısayım diye niye başkası değil diye evet bunu bile saatlerce oturup düşünebiliyorum.Hayatı o kadar boşladım ki ne sınavlara çalışıyorum ne ders dinliyorum bütün gün derste oturup düşünüyorum ama ne düşünüyorum bilmiyorum.O kadar üşengecim ki hiç birşey yapamıyorum bazen tuvalete gitmeye bile üşüniyorum.Ama tuvalete gitmeyince ya mesanem patlarsa ölürsem diye düşünceler doluyor kafama..Arkadaşlar ne olur yardım edin ben artık gülmek istiyorum , mutlu olmak istiyorum hayatın tadını çıkarmak istiyorum ben de normal bir birey olmak istiyorum.

  • #2
    Kardeşim çok uzun yazmışsın okumadım ama hiçbir ilaç okb yi geçiremez

    Yorum


    • #3
      OKB hakkında deneyimleriniz var mı ? Eğer varsa yardımınızı bekliyorum gerçekten çok kötü durumdayım..

      Yorum


      • #4
        bence bir süre anafranil kullanma hatta hiç bir ilaç kullanma,karabaş otu diye bir bitki var aktardan git satın al kaynat günde 3 yada 4 büyük bardak iç ne yan etki ne bişey bu bitki kafanı fazlasıyla dinlendirir dinçleştirir,sigara kullanıyorsan sigarayda azalttıracaktır bu bitkinin çayı 20 gün yada bir ay bu bitkiyi kullan sonra doktora görünürsün lustrala ve anafranile devam edersin...
        Last edited by metafizik; 25-04-2012, 08:05 PM.
        Sakinleştirici olarak vardır bir hayır kullanıyorum..

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: metafizik View Post
          bence bir süre anafranil kullanma hatta hiç bir ilaç kullanma,karabaş otu diye bir bitki var aktardan git satın al kaynat günde 3 yada 4 büyük bardak iç ne yan etki ne bişey bu bitki kafanı fazlasıyla dinlendirir dinçleştirir,sigara kullanıyorsan sigarayda azalttıracaktır bu bitkinin çayı 20 gün yada bir ay bu bitkiyi kullan sonra doktora görünürsün lustrala ve anafranile devam edersin...
          5 kavanoz bal 100 lira

          Yorum


          • #6
            yaşadıkların ağır bir depresyon belirtileri.

            doktor bir yere kadar, en iyi ilaç sensin unutma..
            Ben hasta bir adamım..

            Yorum


            • #7
              Bence mutlaka imkanın varsa psikaytrist değil özel bir psikoloğa git devamlı git, ben de benzer şeyler var hala var ben geç öğrendim okb olduğumu, işi ciddiye al otla çöple uğraşma.

              Yorum


              • #8
                Evet okb de psikolog daha verimli olcaktır.
                ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                Franz Kafka

                Yorum


                • #9
                  Ben 21 yaşındayım. Psikolojik olarak çok acılar çektim, çok olaylar yaşadım. Sana şunu söyleyebilirim ki karamsarlığa kapılma , sevgi her şeyin ilacıdır. Ailen yok mu annen baban yok mu? Onların desteğini ve sevgisini al.

                  Yorum


                  • #10
                    konu hakkında bişey söyleyemiyorum ama camiye gitmeyi bi dene belki hafif iyi hissedersin. olmadı içki iç, yazık buyaşta ilaç ne ya. fazla yapay bi dünya kurmuşsun kendine, normal yaşamdan çok kopmuşsun. teşke yardım edebilsem.
                    Innocence proves nothing.

                    Yorum


                    • #11
                      Kesinlikle sık olarak doktora git,doktora randevuyu ard arda al. Davranışsal bilişsel terapi bu hastalık için en önemli tedavi yolu. Doktora hemen davranışsal bilişsel terapiyi yapmayı öner. Ben de iki yıl önce çok kötüydüm. Bu genç yaşımda bu hastalık yüzünden çok acılar çektim , çok olaylar yaşadım. Okb nin yanında ben de panik atak ve depresyon da vardı. Ama şimdi iyi sayılırım.Ama yine de arada bir psikoloğa sık sık da doktora gidiyorum. Davranışsal bilişsel terapiyle takıntılarından tek tek kurtulabilirsin.Eğer başka sorunların varsa bana özel mesaj yollayabilirsin.

                      Yorum


                      • #12
                        İlaçların bence okb ye faydası çok azdır. Davranışşsal bilişsel terapiyle takıntılardan kurtulmak daha kolay.

                        Yorum


                        • #13
                          bence senı rahatladan alanlara yönel psikologada gıt
                          Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                          sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                          Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                          Yorum


                          • #14
                            düşünce yapılarını onarmak geliştirmek faydalı olur ... neye nasıl düşünce geliştireceğini bilmek okbnin tedavisi...

                            http://www.psikoloji.gen.tr/entry.ph...çlendirmek-(1)
                            http://www.psikoloji.gen.tr/entry.ph...endirmek-(-2-)
                            Last edited by BeyZade; 29-04-2012, 08:37 PM.

                            KuzuZade
                            Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                            BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                            Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                            Yorum


                            • #15
                              Temeli eğitim sisteminden kaynaklı sf durumundasın bence, tedavi için psiklojik sestek almanda yarar var, ilaç ve trapi işe yarıyabilir bence..
                              3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                              When you lose small mind, you free your life..

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X