Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Diyelim ki okb den kurtuldunuz..

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Diyelim ki okb den kurtuldunuz..

    İlerde bir gün psikoloji ve psikiyatrik hastalıklar ile ilgili bişey okuduğunuzda ya da ne bileyim depresyondaki birini gördüğünüzde direk sizin de eski hastalığınız aklınıza gelicek takıntı aklınıza gelicek yine takacaksınız.
    Kurtuluş yok.

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
    İlerde bir gün psikoloji ve psikiyatrik hastalıklar ile ilgili bişey okuduğunuzda ya da ne bileyim depresyondaki birini gördüğünüzde direk sizin de eski hastalığınız aklınıza gelicek takıntı aklınıza gelicek yine takacaksınız.
    Kurtuluş yok.
    senin düşüncen mi bu?
    Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
      İlerde bir gün psikoloji ve psikiyatrik hastalıklar ile ilgili bişey okuduğunuzda ya da ne bileyim depresyondaki birini gördüğünüzde direk sizin de eski hastalığınız aklınıza gelicek takıntı aklınıza gelicek yine takacaksınız.
      Kurtuluş yok.
      Konularına yazı yazmayın belki gider..
      ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

      Franz Kafka

      Yorum

      İşleniyor...
      X