Duyuru

Collapse
No announcement yet.

OKB Nasil basladi ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • OKB Nasil basladi ?

    Okb niz nasil basladi ? Kac yasindaydiniz ? OKB le birlikte depresyonada girdinizmi.
    Benim okb sigarayi birakmamla basladi.. Acaba sigaranin bir alakasi varmi. Yoksa sadece bir tesadufmu ? Yasim 26 idi. Depresyona girdim..

    Okb li arkadaslar anlatin bakalim nasil basladi ?

  • #2
    maceram 10 yaşında başladı.Yalnızlıktan sıkıntıdan arkadaşım yoktu hiç tek başıma durmaktan takıntılar başladı.3sene takıntılarla baş etmeye çalıştım.4.sene yendim takıntıları ve tertemiz bi sayfa açtım kendime arkadşlarım çok sağlam ve yakın kişilerdi o zaman 8.sınıftaydım.5.sene liseye geçtim ve okb-sosyal fobi-eski takıntılar yeniden ortaya çıktı.Depresyona girdim içime kapandım resmen.6.senesindeyim ve lise1de kaldım 2.senem okulda şuanda hala depresyondayım.İlaç kullanıyorum yaşım 16

    Yorum


    • #3
      Allah yardimcin olsun bu kadar erken yasta. Nasil yendin takintilara ilaclami ilacsizmi ? Zamanninda basarmissan tekrar basarabilirsin
      Orjinal yazı sahibi: Paradise01 View Post
      maceram 10 yaşında başladı.Yalnızlıktan sıkıntıdan arkadaşım yoktu hiç tek başıma durmaktan takıntılar başladı.3sene takıntılarla baş etmeye çalıştım.4.sene yendim takıntıları ve tertemiz bi sayfa açtım kendime arkadşlarım çok sağlam ve yakın kişilerdi o zaman 8.sınıftaydım.5.sene liseye geçtim ve okb-sosyal fobi-eski takıntılar yeniden ortaya çıktı.Depresyona girdim içime kapandım resmen.6.senesindeyim ve lise1de kaldım 2.senem okulda şuanda hala depresyondayım.İlaç kullanıyorum yaşım 16

      Yorum


      • #4
        zamanında arkadaşlarım sayesinde yendim hergün yanımdalardı çok değerli insanlarla beraberdim şimdi çarçakal it kopuklarla beraberim.ilaçsız yendim.Öyle düşünüyorum ama şuanki durumu görsen yenmeme imkan yok ilacın faydası oluyor mesela 3 ilaç kullanıyorum şuan okb iyiye gidiyorsa sosyal fobim kötüye gidiyor titremeler başlıyor.İlaç değişiyorum sosyal fobi iyi oluyor okb başlıyor takıntılar başlıyor falan :/

        Yorum


        • #5
          Kötu arkadstansa hic olmasin daha iyi kes iliskini bos ver.. Yalnizlikta iyidir bazen. Karsina ilerde iyi dostlar cikar kafani yorma. Arkdas meselesini takinti yapiyorsun herhalde ?
          Orjinal yazı sahibi: Paradise01 View Post
          zamanında arkadaşlarım sayesinde yendim hergün yanımdalardı çok değerli insanlarla beraberdim şimdi çarçakal it kopuklarla beraberim.ilaçsız yendim.Öyle düşünüyorum ama şuanki durumu görsen yenmeme imkan yok ilacın faydası oluyor mesela 3 ilaç kullanıyorum şuan okb iyiye gidiyorsa sosyal fobim kötüye gidiyor titremeler başlıyor.İlaç değişiyorum sosyal fobi iyi oluyor okb başlıyor takıntılar başlıyor falan :/

          Yorum


          • #6
            Benimki 8-9 yaşlarında başladı. 80 öncesi yıllar .Her akşam pencerede babamın işten gelmesini beklerdim.Biraz gecikse gelene kadar ağlardım.Pencere tahta ve tam kapanmazdı.Babamı beklerken penceredeki arızayı keşfettim.Kimseye söylemedim.Neden söylemediğimi bilmiyorum.Ama o yaşta geceleri defalarca uyanıp pencere kapalı mı diye kontrol etmekten yorgun düştüğümü hatırlıyorum.Bendeki biraz da genetik.

            Yorum


            • #7
              küçük yaşlarda başlaması çok kötü ya gençlik boşa gidiyor :/ bizim ailede kimde var hiç bilmiyorum

              Yorum


              • #8
                evet arkadaş meselesi takıntı haline geldi eski arkadaşlarımın yerini hiç kimse tutamıyor.Arkadaşım az okulda ve okuldan nefret ediyorum hepsi mal

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: blackeyes View Post
                  Okb niz nasil basladi ? Kac yasindaydiniz ? OKB le birlikte depresyonada girdinizmi.
                  Benim okb sigarayi birakmamla basladi.. Acaba sigaranin bir alakasi varmi. Yoksa sadece bir tesadufmu ? Yasim 26 idi. Depresyona girdim..

                  Okb li arkadaslar anlatin bakalim nasil basladi ?
                  sigaranın hiçbir etkisi yok. Ben içiyorum takıntılarım var.

                  OKB nin ne olduğunu ciddi bir şekilde yaşadığım zamn öğrendim. 20-21 li yaşlardı. Herşey üst üste geldi.Major depresyona girdiğimide söyleyebilrim.Sosyal fobimde var .Toplumdan uzaklaşma . Stres bozukluğu vs.vs....Ara-ara kendimi iyi hissederim(kısa sürer) ardından derin sancı. Alıştım artık..

                  Yorum


                  • #10
                    okb bende ani başladı öncesinde depresyondaydım zihinsel ve fiziksel enerjim düşüktü..içine kapanık çekingen durgun suskun sessiz sakin mutsuz neşesiz keyifsiz biriydim..
                    Sakinleştirici olarak vardır bir hayır kullanıyorum..

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X