Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ölüm takıntısı yardım edin lütfen

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    arkadaslar hepinizden alllah razı olsun sizlere şifa versin hepimize şifre versin yarabbim biraz rahatladım ..aslında ilç kullanmak istemiyorum amam kafamın önüne geçemiyorum en mutlu oldugum seyde bile gelio.. mesele birisine asıgım gidip söylicem kabul ederse kavusamadan ölürsem die gelio

    Yorum


    • #17
      Hz. Mevlânâ'nın vefat gecesine "şeb-i arûs" denir ki, manası "aşıkın maşukuna kavuştuğu gece, vuslat gecesi" demektir. Bir aşık da "Her gün takvîm-i ömrümden bir siyah yaprak düşüyor- Hala belli olmadı îdi rûz-i visalin" diyor "Yani kavuşma gününün bayramı" belli olmadı diye üzülüyor.

      Necip Fazıl Kısakürek üstad ise bir şiirinde..


      Ölüm Güzel Şey

      Ölüm güzel şey,budur perde ardından haber...
      Hiç güzel olmasaydı ölürmüydü peygamber?...
      Öleceğiz müjdeler olsun,müjdeler olsun !
      Ölümüde öldüren Rabbe secdeler olsun!

      Necip Fazıl Kısakürek

      Kur'an-ı Kerim'de ayet olarak

      Kullu nefsin żâ-ikatu-lmevt
      her nefs ölümü tadacaktır der..o halde kaçışı olmayan hatta güzel bir çok yönü olan bir vaka..
      diğer taraftan insanlığa hizmet eden Hiç bir insan ölmemiştir..Pasteur,Edison ömüşmüdür acaba ..Şehitler ölmüşmüdür..Fiziki ölümden korkma sevgili dost ..asıl ölüm unutulmaktır..
      Last edited by TiyanshaN; 10-05-2012, 03:19 PM.

      Yorum


      • #18
        tyanshan senin söylediğin konu işin manevi boyutu konuyu anlamamışsın sanırım.

        reftar OKB (Obsesif kompulsif bozukluk) yani takıntı hastalığı.

        ölüm takıntısı olmaz da düzen takıntısı olur, sayma takıntısı olur, kontrol etme takıntısı olur veya temizlik takıntısı ya da buna benzer daha birçok takıntı var.

        Tedavi edilmezse olmaz.
        Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: iyimser View Post
          tyanshan senin söylediğin konu işin manevi boyutu konuyu anlamamışsın sanırım.

          reftar OKB (Obsesif kompulsif bozukluk) yani takıntı hastalığı.

          ölüm takıntısı olmaz da düzen takıntısı olur, sayma takıntısı olur, kontrol etme takıntısı olur veya temizlik takıntısı ya da buna benzer daha birçok takıntı var.

          Tedavi edilmezse olmaz.
          Elbette tıbbi tedavi şart.. Bir psikiyatristden yardım almalı.. bende manevi mimarisine baktım işin.. hiç bir rahatsızlık tek yönlü değildir hele psikolojik rahatsızlık ise..

          Yorum

          İşleniyor...
          X