kendim için çabaladım. her insan çabalar.. hiç kimse kendini boşveremez..
çabaladım. çıkmaz sokaklara girdiğimde bile yeni umutlar yarattım kendime.
bazen sadece avuttum kendimi herşey geçecek,güzel olacak yalanlarıyla.. ama bazende inandım gerçekten buna.
hani kimse beni anlamıyor dersiniz,herkeste olur. bu normaldir farklı şeyler yaşıyoruz sonuçta dedim.. kimsenin beni anlamasına imkan yoktu,bu yüzden kendimi anlamaya çalıştım hep,oturdumm kendi kendimi dinledim. . kendi kendime konuştuğum bile oldu, ama deli değildim.
yazdım.. sürekli yazdım.. kendimi bildim bileli hep yazıyorum. şu an bile günde en az 10 sayfa yazmazsam rahatlayamam..
hayat çok karmaşık evet, ama bunu basitleştirmekte biraz bizim elimizde.. belki inanmazsınız ama ben çok zor günler geçirdiğim zamanlara ; örneğin babamın psikolojik baskılarına maruz kaldığım zamanlarda ( normal aile baskısı değildi.. ) kendimden başkalarını çok düşünürdüm.. hiç tanımadığım ve asla tanımayacağım insanları... şu an benim durumumda kaç insan var acaba derdim.. ya da benden kötü ?
acımak değil tuhaf bi duygu.. keşke yardım edeblsem derdim.. belki de yardıma muhtaç olduğumdndı... ben psikolog olmak istiyorum o günlerden beri... birilerini anlamak istiyorum. birilerine gerçekten yardımcı olmak istiyorum... sırf para kazanmak için istemiyorum bu işi...
O günler benim için belki çok geride kaldı, belki de hala bir adım ötemde kim bilir ?...
Sonunu bilmediğim yol derken aslında kastım şuydu, şu an hali hazırda bi ünv öğrencisiym bu bölüme devam etsem ne olacağım belli değil açıkçası.. belki bi turist rehberi belki bi garson.. ama istiyorum ki kazanaym aslanlar gibi şu psikolojiyi. ne okuduğumu bileyim. ne olacağımı bileyim.
Yeni ayrıldığım sevgilim polis öğrencisi şu an. özel harekat istiyo. azimli tuttuğunu koparan bi tip. yani benim tam tersim
girdi sınavlarına ve başarır biliyorum,çünkü hedefinin peşinde koşmayı bilen bi insan. O çocuk beni terketti işte.. ama haklı tabi. ben aptalın tekiyim. ünv sınavlarından saçma salak bi sebep yüzünden erken çıkan , kararsız , bi işi beceremeyen ve en önemlisi de değersiz biriyim. O beni hayatından çıkarmakta haklı. Çıkarsın.. ben bi söz verdim ikimiz için... Bir gün yeniden kendim olmayı başarabilirsem karşına çıkcam ve biz olcaz yeniden, aksi takdirde asla karşına çıkmycam dedim.
Ölüm pahasına da olsa sözümü tutmaya hazırım. amaaaa gelgelelim bizim soruna. geçmezse bu var ya ben bildiğiniz bittim yani, okulu falan unutmam lazım. hayatım bitti demek. biliyorum sonunda hiç değmezdi dicem.. keşkelerm olcak bir sürü ama yenemiyorum lanet olası beynimi.
çabaladım. çıkmaz sokaklara girdiğimde bile yeni umutlar yarattım kendime.
bazen sadece avuttum kendimi herşey geçecek,güzel olacak yalanlarıyla.. ama bazende inandım gerçekten buna.
hani kimse beni anlamıyor dersiniz,herkeste olur. bu normaldir farklı şeyler yaşıyoruz sonuçta dedim.. kimsenin beni anlamasına imkan yoktu,bu yüzden kendimi anlamaya çalıştım hep,oturdumm kendi kendimi dinledim. . kendi kendime konuştuğum bile oldu, ama deli değildim.
yazdım.. sürekli yazdım.. kendimi bildim bileli hep yazıyorum. şu an bile günde en az 10 sayfa yazmazsam rahatlayamam..
hayat çok karmaşık evet, ama bunu basitleştirmekte biraz bizim elimizde.. belki inanmazsınız ama ben çok zor günler geçirdiğim zamanlara ; örneğin babamın psikolojik baskılarına maruz kaldığım zamanlarda ( normal aile baskısı değildi.. ) kendimden başkalarını çok düşünürdüm.. hiç tanımadığım ve asla tanımayacağım insanları... şu an benim durumumda kaç insan var acaba derdim.. ya da benden kötü ?
acımak değil tuhaf bi duygu.. keşke yardım edeblsem derdim.. belki de yardıma muhtaç olduğumdndı... ben psikolog olmak istiyorum o günlerden beri... birilerini anlamak istiyorum. birilerine gerçekten yardımcı olmak istiyorum... sırf para kazanmak için istemiyorum bu işi...
O günler benim için belki çok geride kaldı, belki de hala bir adım ötemde kim bilir ?...
Sonunu bilmediğim yol derken aslında kastım şuydu, şu an hali hazırda bi ünv öğrencisiym bu bölüme devam etsem ne olacağım belli değil açıkçası.. belki bi turist rehberi belki bi garson.. ama istiyorum ki kazanaym aslanlar gibi şu psikolojiyi. ne okuduğumu bileyim. ne olacağımı bileyim.
Yeni ayrıldığım sevgilim polis öğrencisi şu an. özel harekat istiyo. azimli tuttuğunu koparan bi tip. yani benim tam tersim
girdi sınavlarına ve başarır biliyorum,çünkü hedefinin peşinde koşmayı bilen bi insan. O çocuk beni terketti işte.. ama haklı tabi. ben aptalın tekiyim. ünv sınavlarından saçma salak bi sebep yüzünden erken çıkan , kararsız , bi işi beceremeyen ve en önemlisi de değersiz biriyim. O beni hayatından çıkarmakta haklı. Çıkarsın.. ben bi söz verdim ikimiz için... Bir gün yeniden kendim olmayı başarabilirsem karşına çıkcam ve biz olcaz yeniden, aksi takdirde asla karşına çıkmycam dedim.Ölüm pahasına da olsa sözümü tutmaya hazırım. amaaaa gelgelelim bizim soruna. geçmezse bu var ya ben bildiğiniz bittim yani, okulu falan unutmam lazım. hayatım bitti demek. biliyorum sonunda hiç değmezdi dicem.. keşkelerm olcak bir sürü ama yenemiyorum lanet olası beynimi.

çok ihtiyacım var... sadece anlatmak istiyorum.yazmak. kimse okumasa da olur, anlamasa da olur. sorunlarımız aynı değil belki ama biliyorum sizinde tek derdiniz anlaşılmak ! en azından böyle düşünüyorum.
Yorum