Öncelikle yanlış anlayanlardan özür dilerim.
Ben Erkeğim.
Genital(üreme) organımda da bir sorun yok.
Ergenim
ben.jpg
Fakat ben biraz şişmanım ve kendimde hormon bozukluğu olduğunu, östürojen(Kadınlık) hormonu biraz fazla salgılandığını düşünüyorum.,sesim biraz ince ve ergenlikte göğüs bölümünde biraz şişme gördüm ve tombul yanaklarım var.Bazen telefonda sesimi duyanlar bana 'abla' diye hitap ediyor.Bu beni hiç üzmemiş gibi birde bugün binamıza yeni taşınan biri beni ilk gördüğünde 'Pardon abla zile yanlışlıkla bastım özür dilerim.':tinysmile_angry_t: dedi ve hızla gitti. Bu durumun üç sebebi var
-Ergenlik
-Hormonsal
-Şişmanlık
-Düzensiz beslenme
Benim psikolojim çok bozuldu evet etrafımdakilerin %10'u bana abla derken, %90'ı bana ismimle veya "oğlum,yavrum,delikanlı..." gibi sözlerle sesleniyor.
Eski -mutlu- halime dönmem için ne yapmam gerekli
Resimdeki halim benim 13 yaşımdaki ergenlik öncesi halim Şu an 15 yaşımdayım.
DipNOT:Eğer bana yardım edebilecekseniz yorum yazın yoksa zaten bozuk olan moralimi dahada bozmayın.
Ben Erkeğim.
Genital(üreme) organımda da bir sorun yok.
Ergenim
ben.jpg
Fakat ben biraz şişmanım ve kendimde hormon bozukluğu olduğunu, östürojen(Kadınlık) hormonu biraz fazla salgılandığını düşünüyorum.,sesim biraz ince ve ergenlikte göğüs bölümünde biraz şişme gördüm ve tombul yanaklarım var.Bazen telefonda sesimi duyanlar bana 'abla' diye hitap ediyor.Bu beni hiç üzmemiş gibi birde bugün binamıza yeni taşınan biri beni ilk gördüğünde 'Pardon abla zile yanlışlıkla bastım özür dilerim.':tinysmile_angry_t: dedi ve hızla gitti. Bu durumun üç sebebi var
-Ergenlik
-Hormonsal
-Şişmanlık
-Düzensiz beslenme
Benim psikolojim çok bozuldu evet etrafımdakilerin %10'u bana abla derken, %90'ı bana ismimle veya "oğlum,yavrum,delikanlı..." gibi sözlerle sesleniyor.
Eski -mutlu- halime dönmem için ne yapmam gerekli

Resimdeki halim benim 13 yaşımdaki ergenlik öncesi halim Şu an 15 yaşımdayım.
DipNOT:Eğer bana yardım edebilecekseniz yorum yazın yoksa zaten bozuk olan moralimi dahada bozmayın.


Yorum