Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çok saçma bir takıntı..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Çok saçma bir takıntı..

    Öncelikle yanlış anlayanlardan özür dilerim.
    Ben Erkeğim.
    Genital(üreme) organımda da bir sorun yok.
    Ergenim

    ben.jpg
    Fakat ben biraz şişmanım ve kendimde hormon bozukluğu olduğunu, östürojen(Kadınlık) hormonu biraz fazla salgılandığını düşünüyorum.,sesim biraz ince ve ergenlikte göğüs bölümünde biraz şişme gördüm ve tombul yanaklarım var.Bazen telefonda sesimi duyanlar bana 'abla' diye hitap ediyor.Bu beni hiç üzmemiş gibi birde bugün binamıza yeni taşınan biri beni ilk gördüğünde 'Pardon abla zile yanlışlıkla bastım özür dilerim.':tinysmile_angry_t: dedi ve hızla gitti. Bu durumun üç sebebi var
    -Ergenlik
    -Hormonsal
    -Şişmanlık
    -Düzensiz beslenme

    Benim psikolojim çok bozuldu evet etrafımdakilerin %10'u bana abla derken, %90'ı bana ismimle veya "oğlum,yavrum,delikanlı..." gibi sözlerle sesleniyor.

    Eski -mutlu- halime dönmem için ne yapmam gerekli

    Resimdeki halim benim 13 yaşımdaki ergenlik öncesi halim Şu an 15 yaşımdayım.

    DipNOT:Eğer bana yardım edebilecekseniz yorum yazın yoksa zaten bozuk olan moralimi dahada bozmayın.

  • #2
    yakışıklı bir kardeşimizsin resmine bakarak... başlığın gibi düşün saçma olduğunu kendine kabul ettir, erkeksen erkekliğinden şüphe etmiyorsan ergen dönemin geçene kadar kafaya takma çevresel faktörleri... en önemlisi bir uzmana görünmelisin...

    KuzuZade
    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: cahomuco View Post
      Öncelikle yanlış anlayanlardan özür dilerim.
      Ben Erkeğim.
      Genital(üreme) organımda da bir sorun yok.
      Ergenim

      [ATTACH=CONFIG]1307[/ATTACH]
      Fakat ben biraz şişmanım ve kendimde hormon bozukluğu olduğunu, östürojen(Kadınlık) hormonu biraz fazla salgılandığını düşünüyorum.,sesim biraz ince ve ergenlikte göğüs bölümünde biraz şişme gördüm ve tombul yanaklarım var.Bazen telefonda sesimi duyanlar bana 'abla' diye hitap ediyor.Bu beni hiç üzmemiş gibi birde bugün binamıza yeni taşınan biri beni ilk gördüğünde 'Pardon abla zile yanlışlıkla bastım özür dilerim.':tinysmile_angry_t: dedi ve hızla gitti. Bu durumun üç sebebi var
      -Ergenlik
      -Hormonsal
      -Şişmanlık
      -Düzensiz beslenme

      Benim psikolojim çok bozuldu evet etrafımdakilerin %10'u bana abla derken, %90'ı bana ismimle veya "oğlum,yavrum,delikanlı..." gibi sözlerle sesleniyor.

      Eski -mutlu- halime dönmem için ne yapmam gerekli

      Resimdeki halim benim 13 yaşımdaki ergenlik öncesi halim Şu an 15 yaşımdayım.

      DipNOT:Eğer bana yardım edebilecekseniz yorum yazın yoksa zaten bozuk olan moralimi dahada bozmayın.
      Ergenlik dönemini iyi geçir. Karakterini oluşturacağın dönemdir... RecepSoların tavsiyelerinede uy... Bende 24 yaşındayım..Biraz babyface' yüzüm var. Ara ara sıkıntı yaşıyoryum

      Yorum

      İşleniyor...
      X