Selamun aleykum arkadaşlar ben yasadıgım sorunun tam olarak ne oldugunu bılmıyorum obesyon hastalıgı degıl sanırım cunku bende fazla takıntı yok. Bendekı olayı anlatacagım;
arkadaslar ben bı kızla opusmustum sadece o kadar ama sadece opusmek ama ne olduysa bırden bana cocugum olucak hıssı geldı bılıyorum cok sacma yakınlarıma bıle dıyemedıgım bı sacmalık ama beynım kendı kendıne bu dusunceyı kabullendırıyor ve aklımdan cıkmıyordu ne olduysa bunu bır sekılde basardım tam mutluyum derken bırden eskı bır olay aklıma geldı benım yuzumden bır abı kafasını yere vurmustu ama bır seyı olmamıstı hastaneye gıttı muayene oldu bır seyı olmayınca gerı yolladılar hatta aynı mahallede oturuyoruz ve hep selamlasırız ama bırden o abıye benım yuzumden bır sey olucak korkusu basladı buda cok sacma bı dusunce cunku adam coktan ıyılesmıstı ve normal yasamında ama beynım tekrar o abıye bır sey olucak dusuncesını kabullendırıyor bu dusunceyle yasamaya alısmıstım ama yavas yavas gecıyodu ama bırden yenı bır sıkıntı geldı ben 3 sene once fılan hack'le ugrasırdım ve her zmaanda bunla ovunerek bahsederdım kı bu sorunlarım oldugu zamanda aklıma ya o sıtesını hackledıgım adam hacklendıgı ıcın kendını oldurduyse gıbı dusunceler geldı ve kurtulamıyorum gunum mutsuz gecıyor ruh halım cok kotu gecelerı bazen aglıyorum sızden yorumlarınızı beklıyorum ama olumsuz konusacak lutfen yazmasın, sızce doktora gıtmem gerekır mı? simdiden tesekkur ederım
arkadaslar ben bı kızla opusmustum sadece o kadar ama sadece opusmek ama ne olduysa bırden bana cocugum olucak hıssı geldı bılıyorum cok sacma yakınlarıma bıle dıyemedıgım bı sacmalık ama beynım kendı kendıne bu dusunceyı kabullendırıyor ve aklımdan cıkmıyordu ne olduysa bunu bır sekılde basardım tam mutluyum derken bırden eskı bır olay aklıma geldı benım yuzumden bır abı kafasını yere vurmustu ama bır seyı olmamıstı hastaneye gıttı muayene oldu bır seyı olmayınca gerı yolladılar hatta aynı mahallede oturuyoruz ve hep selamlasırız ama bırden o abıye benım yuzumden bır sey olucak korkusu basladı buda cok sacma bı dusunce cunku adam coktan ıyılesmıstı ve normal yasamında ama beynım tekrar o abıye bır sey olucak dusuncesını kabullendırıyor bu dusunceyle yasamaya alısmıstım ama yavas yavas gecıyodu ama bırden yenı bır sıkıntı geldı ben 3 sene once fılan hack'le ugrasırdım ve her zmaanda bunla ovunerek bahsederdım kı bu sorunlarım oldugu zamanda aklıma ya o sıtesını hackledıgım adam hacklendıgı ıcın kendını oldurduyse gıbı dusunceler geldı ve kurtulamıyorum gunum mutsuz gecıyor ruh halım cok kotu gecelerı bazen aglıyorum sızden yorumlarınızı beklıyorum ama olumsuz konusacak lutfen yazmasın, sızce doktora gıtmem gerekır mı? simdiden tesekkur ederım

Yorum