arkadaşlar nie bu kadar az kişiyiz ? nie kimse bişeyler yazmıyo ?? birde siteden biley isticem lütfen konuşabileceğimiz bir psikiyatrist - psikolog gibi insanlarla buluşturun bizi ... birde bize doktor tavsiye edin lütfen ben anadolu yakasında oturuyorum ..........
