Duyuru
Collapse
No announcement yet.
bi bakın arkadaşlar ............
Collapse
X
-
baktımda başlığa yani makalede yazan yazıya baya güldüm.işte ben bu yüzden diyorumki doktorlar dahil bir okb liyi ancak başka bir okb li anlar.neymiş takıntıyı takmayınmış.dünyada bunun kadar saçma bir paradoks olurmu.kişi zaten elinde olsa niye kendine eziyet etsinki.böyle şeyleri okumayın takıntınızı dahada azdırır.BENİ ÖLDÜRMEYEN ACI DAHADA GÜÇLENDİRİR

Yorum