Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bu başlığı umut edin diye açıyorum.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • bu başlığı umut edin diye açıyorum.

    meraba herkese. bende sizler gibi okb liydim 2 yıl önce.üniverste 3.snftayken biranda geldi buldu beni bu illet.hayatım cehennemi aratmıyodu. ilişkilerim okulum ailem herşey ama herşey alt üst oldu. bidaha düzelmeside imkansız sanıyodum. ama doktora gittiğim günden snra hayatım tekrar değişti.iki yıl öncesinde okulumun uzaması söz konusuyken şimdi okulu basarıyla tamamladım ve yüksek lisansı kazandım.nişanlandım ve evlendim.üstelik başka bi şehirdeyim ilk kez ailemden ayrldım. 6 aylık evliyim şimdi. bi yandanda kps ye hazırlanıyorm.üstelik bu arada dedemi ve dayımı kaybettim ama okb ye yenilmedim. bunları niyemi anlatıyorm?
    cevap basit bu hastalığn tedavisi var ama en az 2 yıl isteyen bir tedavi. bana 2 yıl önce bütün bunları başarıcağımı anlatsalardı imkanı yok inanmazdım. yatağımdan çıkmaya gücüm yoktu çünkü o zaman.ölümü bekliyodm çaresizce saçma sapan takıntılarmla boğuşarak. hemde dini takıntı cinseltakıntı ne ararsan vardı bende. hala var. ama gülüyorm şimdi ben gülünce onlarda dikkate alınmadıklarını fark edip geldikleri gibi gidiyolar
    hayat çok kısa zaman kaybetmeden iyi bi doktora gidin. başarabilirsiniz ben bunun örneğiyim. yalnız dr. çok önemli ben yarım doktorlardan çok çektm aman dikkat
    AAA BİDE ÖNEMLİ Bİ NOKTA İLACA BAŞLADGMDA 49 KİLOYDM ŞİMDİ BIRAKMA AŞAMASINDAYM 62 KİLOYUM ACAYİP KİLO ALDIM BUNU GÖZE ALMAK LAZIM

  • #2
    mrb fundam
    yazını umut içinde okudum.okb nin çaresi var.bende 1 sene öncesine göre daha iyiyim.artık takıntımla boğuşmuyorum en azından.inşallah o da düzelecek.ama çaresizce ölümü bekliyorum cümlesine takıldım.kanser hastalığı değil okb.çareside var.en azından etkisini minimuma indirme şansın var.allah hepimize kolaylık ve mücadele gücü versin yeter.

    Yorum


    • #3
      Merhaba fundam, hastalığını nasıl yendiğini buraya yazman iyi olmuş, bu hastalığı çekenlere güzel bir örnek olacak.

      Paylaşımın için teşekkürler. Mutluluğun daim olsun.
      Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

      Yorum


      • #4
        arkadaşım gerçekten çok teşekkür ederim sana çünkü öle bi zamanda yazmışsınki bu gün cinsel takıntım yüzünden çok gerildim . benim okb em maalesef annemle başkalarını cinsel münasebette düşünüyorum ve görüntüler aklıma geliyo . tedaviya başlayalı 1 hafta olcak pazar günü . iyi bir doktora gidiyorum TÜRKİYE de ki sayılı doktorlardan birine . lütfen biraz daha açıklayıcı yazarmısın cinsel takıntı olayını senin için sakıncası yoksa ......

        Yorum


        • #5
          dertli 76 haklısın çaresi var ama bunu o zaman düşünemiyosun ve hayatım hep böle sürüp gitcek sanıyodm çok şükür şimdi çok iyiyim.

          Yorum


          • #6
            isa daha açıklayıcı yazmam çünkü bu kez onuda takarsın kendimden biliyorm.başkalarının takıntılarını nette okudkça bana bulaşıyodu. ama benimki seninkine çok benziyodu.şimdi sen sorunca hatrladım nasıl güldüm anlatamam bizim bu hastalık aynı zamanda komik de biliyo musun Allah yardımcımız olsun. kısa zamanda iyileşmenmen dileğiyle...

            Yorum


            • #7
              aslında doğru sölüyosun inşallah bizimkide seninki gibi geçer ve bizde güleriz

              Yorum

              İşleniyor...
              X