Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bir isim bulamadım sorunuma :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • bir isim bulamadım sorunuma :(

    yaklaşık bir yıldır ara ara oluşan bir problemim var mesela desenli bi halıya gözüm dalsın desenler arasında sanki bi yüz şekli varmış gibi geliyo gözüme yada desenli bi kumaşa baktığımda hemen ordaki desenden kaş göz burun ağız görüyorum daldığımda bu nedir bi anlam veremiyorum şizofreni olabilir mi?

  • #2
    Ne alakası var.
    Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan,
    Sen erken davran, ölmeden önce uyan...

    Yorum


    • #3
      şizofren hastalarıda olmayan şeyler insanlar görüyor ya o yüzden acaba diye düşündüm gerçi benim olmayan şey değil karışık desen içinde gözüm daldığında insan yüzü görmek hayal gücüm biraz fazla benim dediğiniz gibi belkide ondandır rahatladım biraz sağolun

      Yorum


      • #4
        şimdi biraz araştırdım bunun adı pareidolia imiş off off herşeyde beni buluyo zaten okbliyim zaten takıntılıyım bide bu çıktı bakalım daha neler görücem...
        Pareidolia=Bazen rastgele bir görüntüye bakarken onu belirli bir ifade gibi algılarız. Bu psikolojik bir fenomendir ve olay Pareidolia olarak tanımlanmıştır..

        Yorum


        • #5
          İnsan beyni daima karmaşık şekiller arasında yüzler aramaya odaklanmıştır. Bu doğuştan gelen bir alışkanlıktır. Hayal gücü yüksek insanlar, noktalarla hayvan figürleri, çeşitli yaratıklar vb. şeyler yapmaya çok eğimlidirler. Tıpkı bulutsuz bir gecede gökyüzüne bakıp, yıldızlardan şekiller yapmak gibi. Hastalık değil, yüksek hayal gücü ve hatta zekanın işaretçisidir. Bazı insanlar bunu tıpkı kahve fincanlarına bakıp yorum yapar gibi, çeşitli mistik anlamlara, habercilere yorabilirler. Tamamen düşsel birşeydir

          Yorum


          • #6
            çok teşekkürler arkadaşlar çok fazla takıntılıyım bunuda hemen büyüttüm ve kendi kendimi korkuttum akşam uyku uyuyamadım bu korkudan valla. beni rahatlattınız Allah razı olsun sizlerden iyiki varsınız iyiki bu site var

            Yorum


            • #7
              çok zorlamaya başladı bu takıntı beni doktora gitsem ne dicem her gördüğüm şekli insan yüzüylemi özdeşleştiriyorum dicem offf çok takıyorum yaa halüsinasyonda görürsem ilerde delirirsem ya da delirdim mi

              Yorum

              İşleniyor...
              X