Duyuru

Collapse
No announcement yet.

okb de İLAÇ FAKTÖRÜ . . .

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • okb de İLAÇ FAKTÖRÜ . . .

    MERHABA ARKADAŞLAR BEN 6 YILDIR OKB liyim . AMA HİÇ BİR ZAMAN İLAÇ KULLANMADIM . BİRÇOK OKB TÜRÜNÜ YENDİM BİTTİ . KÜFÜR , CİNSELLİK , ALLAH VAR MI? YOK MU ? GİBİ . AMA BENİ İLK OKB YE SOKAN KONU HALA DURUYO VE DALLANIP BUDAKLANIYOR. İLAÇ FAKTÖRÜNÜ SORMA NEDENİM İLAÇ ÜZERİNDE OLAN SORULAR , BİRİ KULLAN DİYO , BİRİ KULLANMA DİYO , Bİ HABER BAŞLIĞI GÖRÜYORUM , BU İLAÇLAR NE KADAR FAYDALI DİYE SONRA DİNLİYORUM SONUÇ NEGATİF ÇIKMIŞ ?? BİRDE BUNUN YANINDA İLAÇ KULLANMADAN AĞIR OKB DEN KURTULAN ÇOK YAKIN 2 TANIDIĞIM VAR . SİZİNDE GÖRÜŞLERİNİZİ ALMAK İSTERİM ....

  • #2
    arkadaşım okb de ilaç kullanmak önemlidir yoksa kafanda aynı şeyler döner durur ilaç düşünce tekrarını engeller okb yanlış düşünme biçimi kişilik bozukluğu değil biyolojik bir hastalıktır bir takıntını yenersin öteki başlar sende potansiyel olduktan sonra bu böyle gider

    Yorum


    • #3
      İlaç şart değil.

      Yorum

      İşleniyor...
      X