forest birazdan gelicek hatta cok mutlu olduğunu dahi söyleyecek bence.Biraz daha içi ferah bence...Sence fulia öyle olur mu?
belkide korkusuzluk sevdiğimiz bir insanın yüzünün gülmesini hissetmektir...O zaman daha anlamlı ve mutlu ve korkusuz hissediyor...keşke sihirli bir değneğim olsaydı da korku ile yaşayan milyonları iyi edebilseydim...Ama işte...
Yorum