Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yine saçma bir takıntı buldum....bıktım artık ben herşeyden:(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    forest birazdan gelicek hatta cok mutlu olduğunu dahi söyleyecek bence.Biraz daha içi ferah bence...Sence fulia öyle olur mu?
    "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

    Yorum


    • #17
      kendimi çok daha iyi hissediyorum kekte harika oldu

      Yorum


      • #18
        Bak ne cok sevindik... belkide korkusuzluk sevdiğimiz bir insanın yüzünün gülmesini hissetmektir...O zaman daha anlamlı ve mutlu ve korkusuz hissediyor...keşke sihirli bir değneğim olsaydı da korku ile yaşayan milyonları iyi edebilseydim...Ama işte...
        "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

        Yorum


        • #19
          korku çok zor bir duygu hele birde korktuğun şey soyutsa dahada zor sihirli değneyin yok belki ama sihirli sözlerin var

          Yorum


          • #20
            Belkide korku somutsa asıl zorluk odur...Bizat ben yaşıyorum. soyutları halledebiliyorum ama somutları ı-ıhh başarısızım..
            "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

            Yorum

            İşleniyor...
            X