Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Arkadaşlar bi bakarmısınız ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Arkadaşlar bi bakarmısınız ?

    Herkese merhaba arkadaşlar internette geziyorum antidepresan kullananların %50 si veya daha fazlası antidepresandan şikayetçi çok uyuşukluk yaptığını sersemletmekten başka birşey yapmadığını yani sersemlettiğini söylüyor ve kullanmayı bırakıyor sizde böylemi düşünüyorsunuz cevaplarsanız sevinirim kendimizi daha iyi anlarız allah herkese acil şifalar versin.

  • #2
    evet o şekilde yan etkileri oluyor..
    doktor kontrolunde başlayıp bırakmak mantıklı olanı...

    let me go

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: kamiloglu View Post
      evet o şekilde yan etkileri oluyor..
      doktor kontrolunde başlayıp bırakmak mantıklı olanı...
      hmm bencede ama herkes bundan şikayetçi aptallaştırmatan başka bir işe yaramıyor diyo sende katılıyomusun buna

      Yorum


      • #4
        çok kötü durumdasan kullan. yan etkiler gelip geçici

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: seroboy View Post
          hmm bencede ama herkes bundan şikayetçi aptallaştırmatan başka bir işe yaramıyor diyo sende katılıyomusun buna
          uyuşukluk yarattığı kesin
          hele çalışan biri için gün içerisinde verim düşüklüğü ve dikkat dağınıklığına sebep oluyor

          let me go

          Yorum


          • #6
            Kullandığın antidepresana göre değişebilir bence, genel olarak uyuşukluk etkisi yaptığı gerçek..
            3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

            When you lose small mind, you free your life..

            Yorum


            • #7
              Bencede arkadaşlar çok uyuşukluk yapıyor baıları tedavi edici olduğunu sanmıyor uyuşturmaltan başka birşey yapmadığını söylüyorlar :S

              Yorum


              • #8
                Hmm haklısın insandan insana ilaçtan ilaca değişiyor.Peki cipralexi bırakmışmıydın öyle yapıyor diye ?
                Last edited by seroboy; 22-04-2012, 06:41 PM.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Superficielle
                  Bunyeye gore degisiyor bu sorunlardan hic sikayetci olmayan insanlar da var.Mesela cipralex kullanirken aksama kadar esneyip uyukluyordum ama efexor beni daha dinc hissettiriyordu.
                  Hmm haklısın insandan insana ilaçtan ilaca değişiyor.Peki cipralexi bırakmışmıydın öyle yapıyor diye ?

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X