Herkese merhaba arkadaşlar internette geziyorum antidepresan kullananların %50 si veya daha fazlası antidepresandan şikayetçi çok uyuşukluk yaptığını sersemletmekten başka birşey yapmadığını yani sersemlettiğini söylüyor ve kullanmayı bırakıyor sizde böylemi düşünüyorsunuz cevaplarsanız sevinirim kendimizi daha iyi anlarız allah herkese acil şifalar versin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Arkadaşlar bi bakarmısınız ?
Collapse
X
-
-
Hmm haklısın insandan insana ilaçtan ilaca değişiyor.Peki cipralexi bırakmışmıydın öyle yapıyor diye ?Orjinal yazı sahibi: SuperficielleBunyeye gore degisiyor bu sorunlardan hic sikayetci olmayan insanlar da var.Mesela cipralex kullanirken aksama kadar esneyip uyukluyordum ama efexor beni daha dinc hissettiriyordu.
Yorum


Yorum