ya yeter artık bıktım usandım artık yaa. öyle bi sorunlarım varki artık pskoloğa gitsem olmadı.
Sorunlarımı anlatıyrm.
1-uykusuzluk düzenim.
2-ailem hep beni aşağalıyor her ne kdr bu söyleyişlerinden rahatsız olduğumu belirtsem bile konussamda olmuyo napcam bilmiyom.
3-okulu sevmiyorum. gitmek ve adını bile duymak istemiyorum.
4-ailem benle ilgilenmiyo.
5-ilgilenmiyosunuz benimle birazcık aktivitelere yazdırın beni tatillerde ama annemler hep yediğin önünde yemediğin arkanda diyip azarlıyp. bıktım ya vallaha usandım ölesim geldi.
6-okuls gitsemde çok sıkılıyom.
7-bilgisayar bağımlılığım var.
8- ailem en ufak şeyi yapsam dövüyo.
9- dayaktan dolayı unutkanlık başladı ve bana habire sen salaksın diolar. mal allahın malı diolar.
10- arkadaşlarım beni aşağalıyolar.
11- oturduğum okulda yaşıtım yok. küçüück bebeler var.
12-annemle derdimi paylaşssam yediğin önünde yemediğin arkanda dio.
13-derslerde öğreniyim mesleğim olsun diom her ne kdr çalışssam olmuyo ailem hep çalışmıyon diolar halbuki inek gibi çalışıyom.
14-çok geç öğreniom.
ya yardım ediiiiin abiler ablalar yetti artık yaşamak istemyoooom.
Sorunlarımı anlatıyrm.
1-uykusuzluk düzenim.
2-ailem hep beni aşağalıyor her ne kdr bu söyleyişlerinden rahatsız olduğumu belirtsem bile konussamda olmuyo napcam bilmiyom.
3-okulu sevmiyorum. gitmek ve adını bile duymak istemiyorum.
4-ailem benle ilgilenmiyo.
5-ilgilenmiyosunuz benimle birazcık aktivitelere yazdırın beni tatillerde ama annemler hep yediğin önünde yemediğin arkanda diyip azarlıyp. bıktım ya vallaha usandım ölesim geldi.
6-okuls gitsemde çok sıkılıyom.
7-bilgisayar bağımlılığım var.
8- ailem en ufak şeyi yapsam dövüyo.
9- dayaktan dolayı unutkanlık başladı ve bana habire sen salaksın diolar. mal allahın malı diolar.
10- arkadaşlarım beni aşağalıyolar.
11- oturduğum okulda yaşıtım yok. küçüück bebeler var.
12-annemle derdimi paylaşssam yediğin önünde yemediğin arkanda dio.
13-derslerde öğreniyim mesleğim olsun diom her ne kdr çalışssam olmuyo ailem hep çalışmıyon diolar halbuki inek gibi çalışıyom.
14-çok geç öğreniom.
ya yardım ediiiiin abiler ablalar yetti artık yaşamak istemyoooom.

Yorum