arkadaşlar ben internetten tanışıp evlenen insanlar hakında ne düşündüğünüzü merak ettim sizce güzel ilişkiler çıkabilirmi yada güvenmek ne kadar doğru??
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
internet evlilikleri
Collapse
X
-
internetten evlilik ya da arkadaşlık bana çok saçma geliyor nette çoğu kişi binbir şeytanlıkla ve yalanla karşısındakini kandırıyor aynı günlük hayatta olduğu gibi hep yalan dolan başka bir şey değil istisnalar hariç bu yüzden zaten msn yi de sildim internete de mümkün olduğunca girmiyorum nefret ettirdiler beni ALLAH bana bu internetten eş de arkadaş da nasip etmesin bunlar sadece benim fikirlerim kimseyi bağlamaz şimdi bunları yazdım diye yine saldırılar başlar ama kimse umurumda değil artık ben de doğru bildiği yazacağım
http://img177.imageshack.us/my.php?i...rikatr81rp.jpg
Yorum
-
Bana gore insan her sekilde tanisip evlenebilir.. Yalan herzaman soylenilebilir, yani normal bir tanismadada yalan olmayacak diye bir sey yok.. Onemli olan, eger internette tanisilmissa, daha gorusmeden direk gidip nikah masasina oturmamak.. Insanin once bir gorusmesi, tanismasi, arastirmasi gerekiyor... Birsey varsa zaten ortaya cikar.. yada cikmaz.. birazda kader galiba.. Yani bilemiyorum ama benim cevremde birkac arkadasim var internetten tanisip evlendiler, ve kac yil gecti, gayette mutlu sekilde surduruyorlar evliliklerini..
Yorum
-
En azından internet ortamında tanışılan kişiyi, diğer sosyal çevreleriyle de tanımak gerektiğini düşünüyorum.Çalıştığı yer, arkadaş çevresi vs. Ve yeterince tanıma ortamı oluşması için, yeterince yüz yüze de görüşülmesi önemli diye düşünüyorum. Buna benzer reel ortam ve kişiler uzak tutuldukça, kişiyi tanıma olasılığında yanılmaların daha çok olabileceğini düşünüyorum.
Yorum
-
sevgili hidayet
burda insanlar önemli yada önemsiz farketmez bişiler paylaşmak ve fikirlerini sölemek için burdalar ki bu soruyu ben sordum.iyiki sormuşum çümki konuya değişik bakış açılardan bakmamı saladı.ben bu durumdan memnunum.
herkes fikrini sunmuş bende onlara teşekkür ediyorum ilgileri için sanada tabi sevgili hidayet.maskesiz çıkın dışarıya.
Yorum
-
internette evlilik konusu açılmışken şunları söylemek istiyorum;
:lol:
sanal ortamda tanışıp da arkadaşlıkları çok ilerleyenleri tanıyorum fakat internette tanıştığı kızın erkek olduğunu anlayan ve alay edildiği için sinir krizleri geçiren insanlar tanıyorum tabi bunların hepsi gelip geçici adı üstünde sanal ortam...... ama nette tanışıp sonra da gerçek hayatta ilerletmek biraz mantılı benim tavsiyem nette evlilik demesek arkadaşlık yada kısaca tanışmanın başlangıcı bana daha mantıklı geliyor... tabiki nette dinle ama inanma
Yorum
-
bence kişilere bağlı bir olay bu internetten tanışan bir çok arkadaşım var ve ilişkileri normal bir ilişkiden farksız...her ilişkide sorun yaşanabiliyor...eğer karşınızdaki insanı yakından tanıma şansınız varsa pek fazla sorun yaratmaz internetten olması
Yorum

afedersin.
Yorum