Sevgili arkadaşlar,
Diyelim ki bir sevgiliniz var, yolda sokakta gezerken veya bir yere gittiğinizde başka kızlara bakış atıyor ne yapardınız erkektir bakar güzele bakmak sevaptır denilecek kadar hafife alınacak bir konumudur? yoksa yanındaki kız durumu abartıyor mudur?
Diyelim ki bir sevgiliniz var, yolda sokakta gezerken veya bir yere gittiğinizde başka kızlara bakış atıyor ne yapardınız erkektir bakar güzele bakmak sevaptır denilecek kadar hafife alınacak bir konumudur? yoksa yanındaki kız durumu abartıyor mudur?


Yorum