Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Erkeklerin göz Aldatması göz kaçamağı görmezden gelinir mi?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Erkeklerin göz Aldatması göz kaçamağı görmezden gelinir mi?

    Sevgili arkadaşlar,

    Diyelim ki bir sevgiliniz var, yolda sokakta gezerken veya bir yere gittiğinizde başka kızlara bakış atıyor ne yapardınız erkektir bakar güzele bakmak sevaptır denilecek kadar hafife alınacak bir konumudur? yoksa yanındaki kız durumu abartıyor mudur?

  • #2
    hiç uğraşmayacaksın yolla gitsin

    KuzuZade
    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

    Yorum


    • #3
      Daha kaliteli birini bulmak lazım.

      Yorum


      • #4
        benim sevgilim öyle yapıcak hiç düşünmem yollarım gözü dışarda olanından hayır gelmez
        Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
        sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

        Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

        Yorum


        • #5
          Bu durum bi kız için çok incitici bir şey ama erkeklerin %95i bu maalesef. Yanlarındaki bayan çok güzel,çok akıllı,çok sevimli,çok bakımlı olsa da hep gözleri dışardadır. Çoğumuzda vardır bu;nasıl bir şeye sahip olduk mu (ayakkabı,çanta ya da almak için çok çaba sarfettiğimiz pahalı bir elbise) bir süre sonra değerini yitiriyosa erkekler de öyle hep daha fazlasını ister. Ben bunun güzel bir şey olduğunu savunmuyorum ama gözü senden başka kimseyi görmeyen erkek bulmak çok zor. En sadık dediğimiz bile mini etekli uzun bacaklı güzel bir bayan gördüğünde bakıyor. Umarım sadakati hakkıyla veren ve bizi gerçekten mutlu edebilecek bir erkek buluruz...
          Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

          Yorum


          • #6
            gelinmeli
            ........

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: MoRbİd View Post
              gelinmeli
              Gelinmeli ne ya anlamadım ben :RpS_blink:
              Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Zernigar
                sen de gıcıklığına mini etek giy. çevredeki erkeklerin sana baktığını görünce anlar herhalde o zaman [ATTACH=CONFIG]1473[/ATTACH] ben olsam bunu yapardım ))
                Haklısın aslında da erkek bu uslanmaz Zernigar İçinde bunu yapmak varsa bir adamın sen ne yaparsan yap vazgeçmez
                Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: mihrimah
                  gelinmemeli
                  herşeyi görmek huzur kaçırır, kime baktığı değil kimi gördüğü önemlidir.. gönlünde biri varsa , ona adanmışsa zaten boş bakıyordur etrafa.. sen de bunu anla mihrimah herşeyi görme bilme
                  ........

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: mihrimah
                    olay bundan ibaret diyorsun yani morbid
                    evet olay budur. bir de iyi geceler diyorum.. bu çocuğun yarın okulu var uyumalı
                    ........

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: mihrimah
                      konu başlığına bak anlarsın
                      Ben direkt kendi yazdığıma odaklanmışım pardon
                      Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

                      Yorum


                      • #12
                        Tabii ki gözden gelinmemeli ama atalarımız ne demiş: "Can çıkar huy çıkmaz.."

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: "enough" View Post
                          Tabii ki gözden gelinmemeli ama atalarımız ne demiş: "Can çıkar huy çıkmaz.."
                          Kesinlikle katılıyorum sana. Bunu çok sık yapan bir erkekse ve sen buna katlanamıyorsan ayrılacaksın bence.
                          Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Dramaturg View Post
                            Kesinlikle katılıyorum sana. Bunu çok sık yapan bir erkekse ve sen buna katlanamıyorsan ayrılacaksın bence.
                            Bunu yapanın erkek ya da kadın olması fark eder mi sence?

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: "enough" View Post
                              Bunu yapanın erkek ya da kadın olması fark eder mi sence?
                              Fark etmez tabii. Sen erkeksin herhalde Konu başlığı erkeklerin göz aldatması adı altında olunca onun üstüne konuştum o yüzden Ama genellikle erkekler yapıyor bunu ya. Kızlar da çok mu yapıyor yoksa? :/
                              Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X