Duyuru

Collapse
No announcement yet.

kim bana yardım edebilir

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #46
    Orjinal yazı sahibi: umutum View Post
    ironi çok teşekkürler
    evet kılıçları kuşanıyorum. çok doğru bu gün önemli bir işim var onun için hemen ofise geldim. ama yarın soluğu savcılıkta alıcam. dün berbet bir gündü uzun süredir yapamadığım şeyi yaptım. çok ağladım. bu sabah uyandığımda içim artık bomboş. yarın herşeyi başlatıcam sonuç ne olursa olsun. ben anlaşmaya çok çalıştım. şimdi deli gibi bir tavıra büründü. ama delinin karşısında deli olmak lazım dimi?
    hayır ben deli ile deli olmadım, tam aksine deliliğinin farkına varsın diye hep mantık çerçevesinde yürüdüm ve işe yaradı
    Elinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !

    Yorum


    • #47
      ve rica ederim
      Elinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !

      Yorum


      • #48
        Burdan bitirin demesi kolay fakat size yapılacak pek birşey kalmamış gerçekten çok dikkatli adımlarla iyi bir avukatla hakkınızı arayın.

        Yorum

        İşleniyor...
        X