Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Boşanmadan sonraki sıkıntılı dönem.......

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Boşanmadan sonraki sıkıntılı dönem.......

    boşanmak gerçekten zor iş..en başta kurduğunuz düzen bozuluyor...boşanan arkadaşlarıma soruyorum; boşandıktan sonraki sıkıntılarla nasıl başa çıktınız,neler yaptınız?
    :10:

  • #2
    ben boşanmış biri değilim..(evli de değilim ) bu konuda belki çok yardımcı olamıycam ama birkaç şey söylemek istedim..insanların hayatlarında gözlemlediklerimle..

    Bir kere ,bu evliliğin bitmiş olması ne bütün evliliklerin böyle olduğu,ne de erkeklerin eski eşiniz gibi olduğu anlamına gelir..kafanızda olumsuz genellemeler yapıp, kendinizi evlilik tekliflerine kapatmayın..belli bir süre sonra karşınıza sizinle evlenmek isteyenler çıkacak,yada eş dost birilerini söyleyecek..bunları değerlendirin..genelde boşanmış insanlar çok negatif bakıyor yeniden evlenmeye..Eğer çocuk yoksa ,çok hızlı bir şekilde yeniden evlilik gündeme gelicektir..

    diğer yandan , herkesin kişisel yazgısı çok farklı..her bayanın boşanma sonrası durumu da ,yok aile yok çevre faktörü ,madiiyat vs derken farklıdır ne kadar örnek teşkil edebilir bilmem..

    Hayatın getirdiği travmalarla başetmek kolay değil..sadece boşanma üzerinden düşünmeyelim..gerçekten bazen çok zorlaşıyor yaşam ,bir bakıyorsunuzki tek başına kalıvermişsiniz..yada aslında tek başınaymışsınızda siz bunu görmemişsiniz,dank ediyor birden bire..boşanmak bunun mahkeme kayıtlı örneği ..

    İnşallah kısa zamanda yeni hayatınızda dengeleri kurar ve mutlu olursunuz

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
      ben boşanmış biri değilim..(evli de değilim ) bu konuda belki çok yardımcı olamıycam ama birkaç şey söylemek istedim..insanların hayatlarında gözlemlediklerimle..

      Bir kere ,bu evliliğin bitmiş olması ne bütün evliliklerin böyle olduğu,ne de erkeklerin eski eşiniz gibi olduğu anlamına gelir..kafanızda olumsuz genellemeler yapıp, kendinizi evlilik tekliflerine kapatmayın..belli bir süre sonra karşınıza sizinle evlenmek isteyenler çıkacak,yada eş dost birilerini söyleyecek..bunları değerlendirin..genelde boşanmış insanlar çok negatif bakıyor yeniden evlenmeye..Eğer çocuk yoksa ,çok hızlı bir şekilde yeniden evlilik gündeme gelicektir..

      diğer yandan , herkesin kişisel yazgısı çok farklı..her bayanın boşanma sonrası durumu da ,yok aile yok çevre faktörü ,madiiyat vs derken farklıdır ne kadar örnek teşkil edebilir bilmem..

      Hayatın getirdiği travmalarla başetmek kolay değil..sadece boşanma üzerinden düşünmeyelim..gerçekten bazen çok zorlaşıyor yaşam ,bir bakıyorsunuzki tek başına kalıvermişsiniz..yada aslında tek başınaymışsınızda siz bunu görmemişsiniz,dank ediyor birden bire..boşanmak bunun mahkeme kayıtlı örneği ..

      İnşallah kısa zamanda yeni hayatınızda dengeleri kurar ve mutlu olursunuz
      yorumun için çok sağol meva

      haklısın söylediklerinde...buarada senin de evliliğinde sıkıntı vardı,şuan iyimisin durumlar nasıl?
      :10:

      Yorum


      • #4
        ben evli değilim..karıştırdın ...bir başlığımdan sebepde böyle hatırlıyor olabilrsin..( başka problemlerden bahsedip,boşanamamak demiştim herkes evli sandı beni ...dikkatli okunmamıştı )

        hiç evlenmedim ben..nişanlanmadım,sözlenmedim bile...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
          ben evli değilim..karıştırdın ...bir başlığımdan sebepde böyle hatırlıyor olabilrsin..( başka problemlerden bahsedip,boşanamamak demiştim herkes evli sandı beni ...dikkatli okunmamıştı )

          hiç evlenmedim ben..nişanlanmadım,sözlenmedim bile...
          kusura bakma canım ben snei ''mia'' diye bir arkadaş var onla karıştırdım aman evlenme bekarlık sultanlık boşver buarada ayıp olmazsa yaşını sorabilir miyim?
          :10:

          Yorum


          • #6
            Öncelikle size tavsiyem, oturduğunuz semti ve evi değiştirmeniz.
            Ortak eşyaların paylaşımından sonra hatıra olarak hiç birşey saklamayınız.
            Ben öle yapmıştım. Evimi değiştirdim. Önceki hayatımdan hiç bir iz bırakmadım.
            Follow the white rabbit

            Yorum


            • #7
              boşanalı 4 ay oluyor.küçük birde oğlum var. ailemin yanına döndüm.oğlumdan ötürü çalışamıyorum. onun psikolojisi düzelsin diye uğraşmaktan kendime dönüp bakamıyorum. çocuk olunca sonırım boşanmanın en kötü tarafı eski eşle görüşmeye devam etmek. 18 senelik beraberlikten sonra sonra bir türlü kendimi boşanmış hissedemiyorum. zaten boşanma sebebimiz ihanetti o arkasını döndü o hep inkar ettiği sevgilisiyle hayatından mutlu yaşıyor.istediği zaman aralığında oğlumu arayıp görüşüyor. ama ben.....? kendimi köşeye sıkışmış hissediyorum. yanlış anlamayın amacım intikam değil sevgili hiç değil. başta kendime güvenim kalmadı. öfkeliyim hemde çok .... oğlum en ufak bir şeyde babasına gitmekle beni tehtid ediyor. artık mecalim kalmadı. içimde bir ses devamlı imdat diye bağırıyor. benim ne yapmam lazım. tek istediğim tekrar kendime güvenimi kazanmak başkasıyla değil kendimle mutlu olmak ayaklarımın üzerinde durmak istiyorum. isteklerimi biliyorum nasıl yapılacağını bilmiyorum. nereden başlamam lazım bana yardım edin.

              Yorum

              İşleniyor...
              X