sadece bir ay kaldı evliliğime. çok merak ediyorum; evliliğin bana, ruh dünyama ne katacağını. bana tesiri nasıl olacak. bende neleri değiştirebilecek, yoksa daha kötüye mi gidecek durumum. ben ve evlenmek! bir zamanlar imkansız diyordum böyle bir şey. ama ailemin arkadaşlarımın ve kız kardeşimin inanılmaz baskıları sonucu girdim bu evlilik işine. evlenmeyi çok istediğim halde korkularım komplekslerim yüzünden cesaret edemiyordum bir türlü. ve şimdi çok sevdiğim bir nişanlım var. seviyoruz birbirimizi ama hala ona iç dünyamı açabilmiş değilim; ona ben bir kronik depresyon hastasıyım, şu kadar yıldır antidepresan kullanıyorum ve kullanmaya da devam ediyorum diyemiyorum, demediğim için suçluluk hissediyorum ve bir gün öğrendiğinde bana kızmasından ve kendini kandırılmış gibi hissetmesinden korkuyorum. evet merakım bu yüzden. acaba evlilik benim iyileşmeme, düzelmeme, karamsarlık ve umutsuzluktan kurtulmama yardımcı olacak mı? evlilik hayatımı düzene koyacak mı? bu soruların cevabını zaman gösterecek. bende çok merak ediyorum. şimdi gözümü yumup adım karanlığa bir adım attım sadece.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Evliliğime bir ay kaldı, merak ediyorum evliliğin psikolojimi nasıl etkileyeceğini?
Collapse
X
-
Kesinlikle durumunuzu uygun bulduğunuz çok romantik bir anda söyleyin derim,o an iyidir ondan o anı vurguladım,böyle şeyler sonrayı bırakılmaz bence,siz istermisiniz o da sizden bişiler saklasın geçmişinden...Evliliklerin samimiyet ve dürüstlük üzerine kurulması gerektiği inancındayım...ilerde daha kötü sonuçlar doğurmasını ve üzülmenizi istemem...karar sizi elbet..bize düşen kendi fikrimizi sordugunuz uzere soylemek ve size mutluluklar dılemek olacaktır..."Every man dies - Not every man really lives"
Yorum
-
evlilik hastalığınıza iyide gele bılır... Ama bencede nışanlınıza az da olsa bilgi verinVefa, vefa…Ey vefalıların en vefalısı!
Vefayı veren Sen’sin.Vefalı da Sen…
Ya bizde vefa…
Ne gelen vardı, ne giden. Rıhtımlar tenhaydı. Hiç mi kalmadık anlaşılamamanın yalnızlığında? Ah, sabırla bekleyebilseydik gönül! Her zaman hazır bulacaktık kıyıdaki yelkenliyi. Görememişsek körlüğümüzdendir...
Yorum
-
evet çok zor ama söyleyeceğim galiba. içine şüphe tohumları atmış olsam da, hayal kırıklığı yaşamasına neden olsam da söyleyeceğim. yaralarımı onun yardımı ile sarmak istediğimi ifade edeceğim. inş. dediğin gibi olurOrjinal yazı sahibi: pesimistik View Postbence geç karşısına we anlat,hiçbişi olmaz,sonradan öğrenmeni istemedim,daha yolun başında söyleyeyim diye düşündüm de...bence çok da memnun olur we sevgi pıtırcıklarınız daha da artar,daha da bağlanır sana=)"KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.
YAVAŞLA!!!BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...
[/CENTER][/SIZE]
Yorum



Yorum