Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Evliliğime bir ay kaldı, merak ediyorum evliliğin psikolojimi nasıl etkileyeceğini?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Evliliğime bir ay kaldı, merak ediyorum evliliğin psikolojimi nasıl etkileyeceğini?

    sadece bir ay kaldı evliliğime. çok merak ediyorum; evliliğin bana, ruh dünyama ne katacağını. bana tesiri nasıl olacak. bende neleri değiştirebilecek, yoksa daha kötüye mi gidecek durumum. ben ve evlenmek! bir zamanlar imkansız diyordum böyle bir şey. ama ailemin arkadaşlarımın ve kız kardeşimin inanılmaz baskıları sonucu girdim bu evlilik işine. evlenmeyi çok istediğim halde korkularım komplekslerim yüzünden cesaret edemiyordum bir türlü. ve şimdi çok sevdiğim bir nişanlım var. seviyoruz birbirimizi ama hala ona iç dünyamı açabilmiş değilim; ona ben bir kronik depresyon hastasıyım, şu kadar yıldır antidepresan kullanıyorum ve kullanmaya da devam ediyorum diyemiyorum, demediğim için suçluluk hissediyorum ve bir gün öğrendiğinde bana kızmasından ve kendini kandırılmış gibi hissetmesinden korkuyorum. evet merakım bu yüzden. acaba evlilik benim iyileşmeme, düzelmeme, karamsarlık ve umutsuzluktan kurtulmama yardımcı olacak mı? evlilik hayatımı düzene koyacak mı? bu soruların cevabını zaman gösterecek. bende çok merak ediyorum. şimdi gözümü yumup adım karanlığa bir adım attım sadece.
    "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


    YAVAŞLA!!!
    BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


    [/CENTER][/SIZE]

  • #2
    sen de ya filozof olacaksın ya şair.. evlilik insana bu ikisinden birini katıyor

    Yorum


    • #3
      hapı yuttun hayırlı olsun

      Var Tabi benimde yaslı sözlerim
      Akar Kanı cennetin bekledikleri
      Atar Gibi kalbime girmek İstedi
      Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...

      Yorum


      • #4
        Kesinlikle durumunuzu uygun bulduğunuz çok romantik bir anda söyleyin derim,o an iyidir ondan o anı vurguladım,böyle şeyler sonrayı bırakılmaz bence,siz istermisiniz o da sizden bişiler saklasın geçmişinden...Evliliklerin samimiyet ve dürüstlük üzerine kurulması gerektiği inancındayım...ilerde daha kötü sonuçlar doğurmasını ve üzülmenizi istemem...karar sizi elbet..bize düşen kendi fikrimizi sordugunuz uzere soylemek ve size mutluluklar dılemek olacaktır...
        "Every man dies - Not every man really lives"

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: mert77 View Post
          hapı yuttun hayırlı olsun
          tşk ederim. zaten alışkınız ya hap yutmaya
          "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


          YAVAŞLA!!!
          BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


          [/CENTER][/SIZE]

          Yorum


          • #6
            ikisine de razıyım; depresif olmaktan iyidirler
            "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


            YAVAŞLA!!!
            BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


            [/CENTER][/SIZE]

            Yorum


            • #7
              Evlenmeden hemen önce durumunu söylemeni tercih ederim. Eğer bir an önce söylemezsen kandırılmış gibi hisseder.
              Mutlu olursunuz inşallah.
              Mutluluk;beni sevmen kadar imkansız...

              Yorum


              • #8
                benim evliliğim depresyonu 100 katlamıştı. umarım senin böyle olmaz.

                Yorum


                • #9
                  evlilik hastalığınıza iyide gele bılır... Ama bencede nışanlınıza az da olsa bilgi verin
                  Vefa, vefa…Ey vefalıların en vefalısı!
                  Vefayı veren Sen’sin.Vefalı da Sen…
                  Ya bizde vefa…

                  Ne gelen vardı, ne giden. Rıhtımlar tenhaydı. Hiç mi kalmadık anlaşılamamanın yalnızlığında? Ah, sabırla bekleyebilseydik gönül! Her zaman hazır bulacaktık kıyıdaki yelkenliyi. Görememişsek körlüğümüzdendir...

                  Yorum


                  • #10
                    bence geç karşısına we anlat,hiçbişi olmaz,sonradan öğrenmeni istemedim,daha yolun başında söyleyeyim diye düşündüm de...bence çok da memnun olur we sevgi pıtırcıklarınız daha da artar,daha da bağlanır sana=)

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: pesimistik View Post
                      bence geç karşısına we anlat,hiçbişi olmaz,sonradan öğrenmeni istemedim,daha yolun başında söyleyeyim diye düşündüm de...bence çok da memnun olur we sevgi pıtırcıklarınız daha da artar,daha da bağlanır sana=)
                      evet çok zor ama söyleyeceğim galiba. içine şüphe tohumları atmış olsam da, hayal kırıklığı yaşamasına neden olsam da söyleyeceğim. yaralarımı onun yardımı ile sarmak istediğimi ifade edeceğim. inş. dediğin gibi olur
                      "KADERE İnanan KEDER'den Emin Olur" H.Ş.


                      YAVAŞLA!!!
                      BU HAYATTAN BİR DEFA GEÇECEKSİN...


                      [/CENTER][/SIZE]

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X